kai siihen joku syy on, et on ohjeistus 1/pvä!?!Alkuperäinen kirjoittaja anu:no ei
korkeintaan hyvää vaikutusta. tai sit saattaa vaikka vähän pierettää
En antanut itse, isosiskonsa 2,5v antoi. Meni itse tuolin kanssa jääkaapille ja sanoi antaneensa siskolle 2 niitä. En tiiä mihin ne vois piilottaa et se ei löytäis.Alkuperäinen kirjoittaja vai itsekö annoit?:ihan oma-aloitteisestiko se ne otti?
En syötä aina. Ne oli jääkaapissa, koska on syöty nyt paljon antibiootteja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeestiko te syötätte terveille lapsille maitohappobakteereita?
just... Ja minkähän takia purkissa sitten lukee, että annostusta ei saa ylittää?Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja ja äiti:maitohappobakteereja EI voi koskaan saada liikaa, niissä ei ole mitään yliannostus vaaraa
Yksi riittää mutta kahdestakaan ei ole haittaa.
Itse aina vähintään triplaan lasten maitohappobakteerit esim. antibioottikuurin yhteydessä.
Mä oon syöttäny ja terveinä ollaan pysytty koko syksy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeestiko te syötätte terveille lapsille maitohappobakteereita?
Ei niitä mihinkään voi piilottaa, jääkaappi on oikea paikka niille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En antanut itse, isosiskonsa 2,5v antoi. Meni itse tuolin kanssa jääkaapille ja sanoi antaneensa siskolle 2 niitä. En tiiä mihin ne vois piilottaa et se ei löytäis.Alkuperäinen kirjoittaja vai itsekö annoit?:ihan oma-aloitteisestiko se ne otti?
koska niin nyt pitää lukea. minunkin d-vitamiinipurkissa lukee samoin, annostus siinä 400iu, silti meillä syödään 5000iu sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:just... Ja minkähän takia purkissa sitten lukee, että annostusta ei saa ylittää?Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja ja äiti:maitohappobakteereja EI voi koskaan saada liikaa, niissä ei ole mitään yliannostus vaaraa
Yksi riittää mutta kahdestakaan ei ole haittaa.
Itse aina vähintään triplaan lasten maitohappobakteerit esim. antibioottikuurin yhteydessä.
Sä varmaan vältät sitten kaikkia Gefilus-tuotteita, ja Asidofiluskin on vain sairaille... Maitohappobakteerit on kuule ihan hyvästä, varsinkin kuuriluontoisesti flunssa-aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeestiko te syötätte terveille lapsille maitohappobakteereita?
Rauta onkin yliannoksina tappava myrkky. Onneksi gefilus ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja H:Kyllä niissä paketeissa myös lukee jos on vakavia haittavaikutuksia yliannostuksella. Esim. retafereissa lukee että jos lapsi syö niitä 10-20, niin voi kuolla. Sitten taas Jekovit-d-vitamiini tipoissa lukee (jos nyt en ihan väärin muista) että vaikka laps söis/jois sen koko pienen putellin niin ei ole vaaraksi.