H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ikävä kyllä todennäköinen isä on herra A, siittiöt elävät noin 72h yhdynnän jälkeen.
Ainut asia, mistä olen tässä tilanteessa varma, on nuo päivämäärät.
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä;29998583:Aivan älytöntä spekuloida, nyt joudut vaan kestämään tilanteen kunnes isyystestin voi tehdä. Ja herra B:lle pitää kyllä ehdottomasti kertoa että on toinenkin kandidaatti. Jos toivot välillenne minkäänlaista ystävyyttä/suhdetta. Muuten luottamus on totaalisesti mennyt.
Tottakai tällaisella asialla spekuloi ja tällä palstalla sitä voi ihan hyvin tehdäkin. Harmi, että ap joutuu miettimään ja kestämään vielä epätietoisuuden. Jos siihen yhtään tuo lievitystä pohdinnat tässä ketjussa ja muiden mielipiteet todennäköisyyksistä, niin ei se ole keltään pois.
Ap vaikuttaa ihan järkevältä ihmiseltä, jolta on kriittiset pari kertaa harkinta pettänyt. Tässä vaiheessa moralisointi on vaan niiiiiiin turhaa ja ihan silkkaa v***uilua.
Tottakai tällaisella asialla spekuloi ja tällä palstalla sitä voi ihan hyvin tehdäkin. Harmi, että ap joutuu miettimään ja kestämään vielä epätietoisuuden. Jos siihen yhtään tuo lievitystä pohdinnat tässä ketjussa ja muiden mielipiteet todennäköisyyksistä, niin ei se ole keltään pois.
Ap vaikuttaa ihan järkevältä ihmiseltä, jolta on kriittiset pari kertaa harkinta pettänyt. Tässä vaiheessa moralisointi on vaan niiiiiiin turhaa ja ihan silkkaa v***uilua.
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä;29998698:Mitä/ketä se spekulointi auttaa, kun kumpi tahansa näistä herroista voi olla 50% mahdollisuudella isä?
Vaikka terapeuttista. Kyllä minä ainakin haluan keskustella mieltäni askarruttavista asioista. Näinkin arkaluonteista asiaa ei välttämättä jaksa ystäväpiirissäkään revitellä (ainakaan kuormittaa spekuloinnilla loputtomasti), mutta palsta tarjoaa todella hyvän välineen omien ajatusten selvittämiseen.
Spekulointi voi auttaa pitämään omaa päätä kasassa, oisko siinä sulle riittävä perustelu?
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä;29998740:Minusta spekuloinnista voi olla jopa haittaa, koska ap:n toiveet ovat niin suuret herra b:n suhteen. Sitten se pettymys on vielä isompi, jos a on isä. Raskaushormonit tekevät asiasta vielä hankalamman. Järkevämpää olisi mennä puhumaan terapeutille tai psykologille, jos oma pää ei kestä tilannetta, mutta tällainen spekulointi, että toivoo ja etsii vastauksia jotka ovat itselleen mieleen, ovat itsensä huijaamista.
Mä en tullut hakeen täältä varmaa tietoa siitä, kumpi on isä vaan oikeestaan varmistaan, että myös b voi olla isä..
Mä en tullut hakeen täältä varmaa tietoa siitä, kumpi on isä vaan oikeestaan varmistaan, että myös b voi olla isä..
Juuri näin! Olet tehnyt ihan oikein! Kysele sieltä neuvolasta, kuinka paljon ultraajan kokemus yms. vaikuttaa sikiön iän arviointiin. Asutko isossa kaupungissa? Uskoisin, että äitipolin asiantuntijat voisi avata tilannetta.. Tulethan sitten kertomaan?