?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olis. Tai siitä nyt on puhuttu paljonkin ja herra b on kovasti muuttamassa meidän kans takaisin kotiin (asunut noin puoltoista vuotta pois) ja hän on silti tulossa takaisin, vaikka epäileekin olevansa isä. Mä vaan omaa tyhmyyttäni ehdin sille jo vakuuttaan, että hän on lapsen isä ja jossei ole, niin uusi Jeesus on syntymässä. Hän ei paljon lapsesta puhu, vähän sillon kun mä alotan aiheen, esim nimistä, mutta siitä vähästäkin huomaa, että hän on erittäin ylpeä siitä, että esikkotytön jälkeen on tulossa poika. Joudun vetään varmaan itseni narun jatkoks jos joudun kertomaan hänelle, että lapsi ei olekaan hänen..
Olisiko muutto siis ennen pojan syntymää?
Onhan tilanne tietysti kinkkinen, mutta kyllä HerraB:kin aikuisena se täytyy ymmärtää, että mahdollisuus on olemassa, sille että nilkki A onkin isä, ja sen selvästi Herra B tiedoostaakin, koska isyystestin haluaa. Nyt hänen on sitten mietittävä tykönään, että ottaako koko paketin, tyttären, äidin ja vauvan.
Jos isäpuoleksi ryhtyminen on HerraB:lle täysin poissuljettu vaihtoehto, silloin kehoittaisin häntä muuttamaan vasta isyyden selviydyttyä, muuten voi tulla rankaksi esikolle.
B ei tiedä a:sta, mutta epäilee sanaani, koska ollaan molemmat vapaita ja saadaan toisiltamme kysymättä tehdä asioita. Ja näin ajattelinkin, että ehdotan b:lle että muuttaa vasta isyystestin selviämisen jälkeen.
Hyvä päätös! Niin, mielestäni silloin HerraB tietää, että joko hän tai joku muu on isä ja hänen on elettävä sen tiedon kanssa. Uskoisin hänelläkin olleen muitakin kumppaneita tänä aikana.
Voimia ap, asiat selviävät kyllä! Toivotko HerraB:n muuttavan takaisin teidän luokse?
Eli A tuli sisään ja B reisille?
En nyt laskenut päiviäsi vaan oletan sinun laskeneen ne aluksi oikein. On totta että ovulaatio on noin kaksi viikkoa ennen kuukautisia, joten tuolla matematiikalla ja kierron sattuessa olemaan välillä pitempi on oletettavaa että isä on b. Vaikka ovulaatio voi tapahtua aikaisemminkin niin ei nyt noin paljoa. Myös hailu testiviiva viittaa b:n isyyteen, koska muuten noilla viikoilla pitäisi hcg:n olla jo niin korkea että viiva tulisi suht nopeasti ja selkeästi.
Tuleehan kertomaan miten kävi?
Ymmärsit lukemasi. Seksi kesti kyllä sen aikaa, että on voinut tulla seksin aikana sisään myös, mutta luen sen mahdollisuuden pois.
Olis. Tai siitä nyt on puhuttu paljonkin ja herra b on kovasti muuttamassa meidän kans takaisin kotiin (asunut noin puoltoista vuotta pois) ja hän on silti tulossa takaisin, vaikka epäileekin olevansa isä. Mä vaan omaa tyhmyyttäni ehdin sille jo vakuuttaan, että hän on lapsen isä ja jossei ole, niin uusi Jeesus on syntymässä. Hän ei paljon lapsesta puhu, vähän sillon kun mä alotan aiheen, esim nimistä, mutta siitä vähästäkin huomaa, että hän on erittäin ylpeä siitä, että esikkotytön jälkeen on tulossa poika. Joudun vetään varmaan itseni narun jatkoks jos joudun kertomaan hänelle, että lapsi ei olekaan hänen..
Yks virhe ja heti käsketään ottaan elämä haltuun paremmin? Kiitos vaan, mutta muilta osin mulla on kyllä elämä hallussa. B ei halua keskustella lapsesta, koska tiedostaa sanomattakin sen, että isä saattaa olla joku muu, vaikka olen vakuuttanut että ei ole. Suojelee itseään suuremmalta pettymykseltä. Olisko olemassa jotain äijäpalstaa, jossa pysyttäis ihan asiassa, eikä alettas ruotiin kaikkia muita sivuseikkoja?