Onko mitään toivoa, että toivomani ihminen olis syntymättömän lapsen isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olis. Tai siitä nyt on puhuttu paljonkin ja herra b on kovasti muuttamassa meidän kans takaisin kotiin (asunut noin puoltoista vuotta pois) ja hän on silti tulossa takaisin, vaikka epäileekin olevansa isä. Mä vaan omaa tyhmyyttäni ehdin sille jo vakuuttaan, että hän on lapsen isä ja jossei ole, niin uusi Jeesus on syntymässä. Hän ei paljon lapsesta puhu, vähän sillon kun mä alotan aiheen, esim nimistä, mutta siitä vähästäkin huomaa, että hän on erittäin ylpeä siitä, että esikkotytön jälkeen on tulossa poika. Joudun vetään varmaan itseni narun jatkoks jos joudun kertomaan hänelle, että lapsi ei olekaan hänen..

Olisiko muutto siis ennen pojan syntymää?

Onhan tilanne tietysti kinkkinen, mutta kyllä HerraB:kin aikuisena se täytyy ymmärtää, että mahdollisuus on olemassa, sille että nilkki A onkin isä, ja sen selvästi Herra B tiedoostaakin, koska isyystestin haluaa. Nyt hänen on sitten mietittävä tykönään, että ottaako koko paketin, tyttären, äidin ja vauvan.

Jos isäpuoleksi ryhtyminen on HerraB:lle täysin poissuljettu vaihtoehto, silloin kehoittaisin häntä muuttamaan vasta isyyden selviydyttyä, muuten voi tulla rankaksi esikolle.

Ei ole. Joka ainoo, joka on ollu samassa tilanteessa, on taruolento, joita te täydelliset ihmettelijät pienessä suppeassa päässänne luotte, jotta pääsette loistamaan omalla täydellisyydellänne.

Olisiko muutto siis ennen pojan syntymää?

Onhan tilanne tietysti kinkkinen, mutta kyllä HerraB:kin aikuisena se täytyy ymmärtää, että mahdollisuus on olemassa, sille että nilkki A onkin isä, ja sen selvästi Herra B tiedoostaakin, koska isyystestin haluaa. Nyt hänen on sitten mietittävä tykönään, että ottaako koko paketin, tyttären, äidin ja vauvan.

Jos isäpuoleksi ryhtyminen on HerraB:lle täysin poissuljettu vaihtoehto, silloin kehoittaisin häntä muuttamaan vasta isyyden selviydyttyä, muuten voi tulla rankaksi esikolle.

B ei tiedä a:sta, mutta epäilee sanaani, koska ollaan molemmat vapaita ja saadaan toisiltamme kysymättä tehdä asioita. Ja näin ajattelinkin, että ehdotan b:lle että muuttaa vasta isyystestin selviämisen jälkeen.

B ei tiedä a:sta, mutta epäilee sanaani, koska ollaan molemmat vapaita ja saadaan toisiltamme kysymättä tehdä asioita. Ja näin ajattelinkin, että ehdotan b:lle että muuttaa vasta isyystestin selviämisen jälkeen.

Hyvä päätös! Niin, mielestäni silloin HerraB tietää, että joko hän tai joku muu on isä ja hänen on elettävä sen tiedon kanssa. Uskoisin hänelläkin olleen muitakin kumppaneita tänä aikana.

Voimia ap, asiat selviävät kyllä! Toivotko HerraB:n muuttavan takaisin teidän luokse?

[QUOTE="plääh";29997103]Tulin raskaaksi tammikuussa ja tähän päivään asti olen muistanut, että viimeiset kuukautiset olisivat olleet 14.1, jonka mukaan ovulaatio olisi osunut siitä parin viikon päähän. Muistin, että harrastin seksiä herra a:n kanssa 18.1 eli viidentenä vuotopäivänä ja herra b:n kanssa 27.1, eli silloin kun ovulaatio olis noiden kuukautisten mukaan ollut. Tänään selasin keskusteluja puhelimesta ja järkytyksekseni huomasin, että kuulautiset ja herra a:n kanssa harrastamani seksi on tapahtunut jo viikkoa aikaisemmin, eli kuukautiset on alkanu 7.1 ja seksiä harrastin herra a:n kanssa 11.1 ja herra b:n kanssa tuolloin 27.1. Ensimmäinen tuli sisään, toinen reisille. Ensimmäisessä ultrassa kävin ensin laskettujen viikkojen perusteella rv 12+2 ja sikiö vastasi kokoa 12+2, eli sen mukaan herra b olisi isä. Järki kuitenkin sanoo, että koska kuukautiset olikin viikkoa aiemmin, niin sillon myös ovulaatio on ollut viikkoa aiemmin, joten herra b ei voi olla isä. En tarvitse mitään vittuilija ja ei, kumpikaan miehistä ei ole puolisoni ja seksin harrastaminen herra a:n kanssa oli suuren suuri virhe.[/QUOTE]

Eli A tuli sisään ja B reisille?

Tahtoisin kovasti luottaa tohon ensimmäiseen ultraan, mutta tiedän, että sekin voi antaa virheellisen tuloksen. Virheen suuruudesta en oo saanu faktatietoo, en edes ultraavalta henkilöltä.

En nyt laskenut päiviäsi vaan oletan sinun laskeneen ne aluksi oikein. On totta että ovulaatio on noin kaksi viikkoa ennen kuukautisia, joten tuolla matematiikalla ja kierron sattuessa olemaan välillä pitempi on oletettavaa että isä on b. Vaikka ovulaatio voi tapahtua aikaisemminkin niin ei nyt noin paljoa. Myös hailu testiviiva viittaa b:n isyyteen, koska muuten noilla viikoilla pitäisi hcg:n olla jo niin korkea että viiva tulisi suht nopeasti ja selkeästi.
Tuleehan kertomaan miten kävi?

En nyt laskenut päiviäsi vaan oletan sinun laskeneen ne aluksi oikein. On totta että ovulaatio on noin kaksi viikkoa ennen kuukautisia, joten tuolla matematiikalla ja kierron sattuessa olemaan välillä pitempi on oletettavaa että isä on b. Vaikka ovulaatio voi tapahtua aikaisemminkin niin ei nyt noin paljoa. Myös hailu testiviiva viittaa b:n isyyteen, koska muuten noilla viikoilla pitäisi hcg:n olla jo niin korkea että viiva tulisi suht nopeasti ja selkeästi.
Tuleehan kertomaan miten kävi?

Juu tulen. Lokakuussa vasta kuitenkin aikaisintaan :D Tätä samaa mitä kirjoitit, olen koittanut järkeillä omaan päähäni. Olihan viiva ihan siis selkeä viiva, mitta paljon tavallista haaleampi punainen. Esikoista odottaessa ja yhden keskenmenon aikaan viiva tuli heti kun testikohta kastui. Vaikka tiedän, että myös a:an on mahdollista olla isä, niin saan ehkä nukutuksi tänäyönä, kiitos teidän :) Äitini näki tänään otetun 3d kasvokuvan sikiöstä ja totes, että sehän on ihan b:n näkönen. En ole kertonut, että isä saattaakin olla joku muu.

Ymmärsit lukemasi. Seksi kesti kyllä sen aikaa, että on voinut tulla seksin aikana sisään myös, mutta luen sen mahdollisuuden pois.

Tyhmä kysymys,mutta jos b roiskasi reisille ja a vetäsi sisään,
niin eikö ole aivan olematon mahdollisuus, että b olisi isä,varsinkin kun yhdynnät ovat olleet muutaman viiikon välein

Sinuna en paljoa mainostaisi vauvaa b:lle.
ja kun a on hirveä isäehdokas, niin lapsen syntymän jälkeen jos b:lle on sanottu otatte isyystestin ja sen jälkeen kun tulee tieto, että reisille roiskauttaja ei ole isä, niin sanot, että et tiedä kuka voisi olla ja kieltäydyt isyyden selvittämisistä.

Tuossa tuli mieleen tämä muuttaminen. Olettaen ettei lapsi tiedä tästä niin hänelle voi tulla mieleen että tämä toinen on isän takaisin muuton syy, jos selviää että on isä ja hän siis muuttaa takaisi. Miksi hän ei ollut tarpeeksi tärkeä siihen että isä tulee takas...

Ja ilkeä voisi sanoa että hän oli se syy miksi isä muuttuikin pois. (Mustan huumorin kukkanen)

Hiton aasi! Käytä ehkäisyä. Tuskin ne herrat isiksi haluisivat joten sama juttu heille. Mitä ihmeen juntteja täällä vilisee, kun ei osata ottaa vastuuta ehkäisystä ja vieläpä lennetään miehestä mieheen. Hyi.

Jos on B:n kanssa ollut keskeytetty yhdyntä, veikkaisin vahvasti herra A:ta. Meillä ollut keskeytetty ja toiminut hyvin ehkäisynä tilanteessa missä vauva ei ole katastrofi, yritetään sitä itse asiassa aika pian.

Ettekö lukenu kommentteja? Sanoin jo, että sitä ehkäsyä on näin puolevuoden jälkeen vähän turha enää miettiä. Sen suurempi jakorasia en kyllä koe olevani, koska noi kaks seksikertaa on vuoden sisään ainoot. Teijän moraalisaarnat ei tilannetta auta. Ja ei, isä ei muuttanu lapsen takia pois.

No jakorasiasta en tiedä mutta vähä huolimaton oot ton pimppas kanssa...

Onnea nyt raskauteesi kuitenkin. Yritä jotenkin saada toi elämä haltuun vähän paremmin, lasten vuoksi.

Olis. Tai siitä nyt on puhuttu paljonkin ja herra b on kovasti muuttamassa meidän kans takaisin kotiin (asunut noin puoltoista vuotta pois) ja hän on silti tulossa takaisin, vaikka epäileekin olevansa isä. Mä vaan omaa tyhmyyttäni ehdin sille jo vakuuttaan, että hän on lapsen isä ja jossei ole, niin uusi Jeesus on syntymässä. Hän ei paljon lapsesta puhu, vähän sillon kun mä alotan aiheen, esim nimistä, mutta siitä vähästäkin huomaa, että hän on erittäin ylpeä siitä, että esikkotytön jälkeen on tulossa poika. Joudun vetään varmaan itseni narun jatkoks jos joudun kertomaan hänelle, että lapsi ei olekaan hänen..

Miksi puhutte yhteen palaamisesta, jos hän ei ole kiinnostunut tulevasta vauvasta?
Ei kuulosta hyvältä..

Yks virhe ja heti käsketään ottaan elämä haltuun paremmin? Kiitos vaan, mutta muilta osin mulla on kyllä elämä hallussa. B ei halua keskustella lapsesta, koska tiedostaa sanomattakin sen, että isä saattaa olla joku muu, vaikka olen vakuuttanut että ei ole. Suojelee itseään suuremmalta pettymykseltä. Olisko olemassa jotain äijäpalstaa, jossa pysyttäis ihan asiassa, eikä alettas ruotiin kaikkia muita sivuseikkoja?

[QUOTE="Muusa";29997705]Hiton aasi! Käytä ehkäisyä. Tuskin ne herrat isiksi haluisivat joten sama juttu heille. Mitä ihmeen juntteja täällä vilisee, kun ei osata ottaa vastuuta ehkäisystä ja vieläpä lennetään miehestä mieheen. Hyi.[/QUOTE]

Luitko aloitusta? Ap toivoi asiallisia kommentteja. Jos ei ole aloitukseen mitään sanottavaa, ei varmaan tarvitse tulla tänne kertomaan asioita, jotka eivät siihen liity. En mäkään tule tänne kirjoittelemaan, että tekisi mieli uutta autoa, mutta kun rahat menevät kattoremonttiin..

Mikä siinä on niin vaikeaa olla empaattinen?

Yks virhe ja heti käsketään ottaan elämä haltuun paremmin? Kiitos vaan, mutta muilta osin mulla on kyllä elämä hallussa. B ei halua keskustella lapsesta, koska tiedostaa sanomattakin sen, että isä saattaa olla joku muu, vaikka olen vakuuttanut että ei ole. Suojelee itseään suuremmalta pettymykseltä. Olisko olemassa jotain äijäpalstaa, jossa pysyttäis ihan asiassa, eikä alettas ruotiin kaikkia muita sivuseikkoja?

Olisiko se HerraB:lle sittenkään maailman loppu, jos ei olisi lapsen biologinen isä? Olen joskus jostain lukenut (ja ennen kuin joku aktiivipalstamamma tulee huutelemaan lähdettä, niin kerron jo, etten muista) ettö 10 prosentilla avioliitossa syntyneillä lapsilla biologinen isä ei ole äidin aviomies (siis se, jonka oletetaan olevan) ja aikaisemmin luku oli vielä isompi. Itse olen avioliitossa syntynyt, enkä voi olla varma, että isäni on biologinen isäni.. Kukapa meistä voisi?

Jos HerraB rakastaa sinua ja tytärtään ja haaveilee yhteissestä kodista, niin voisiko hän sopeutua kaksilapsiseen perheeseen?