Onko mitään lääkettä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
mikä ei olisi buranan tapainen?Multa kun on kielletty nyt Burana kokonaan ja mietin sitten että onko mitään vaihtoehtoa olemassa vai koskeeko se kaikkia särkylääkkeitä.AInakin mitä katsoin niin kaikki oli samaa kun Burana.

Juu siis kipulääkettä etsin..kun ei saa olla tuota ibubrofeiinia ollenkaan missään mitä laittaisin kurkusta alas.Olen niin monta vuotta syönyt Buranaa että nyt siitä tullut oireita ja lekuri sanoi että jätettävä kokonaan pois,mutta en hoksannut kysyä että onko tillalle muuta mitä voisi silloin tällöin ottaa kun en voi vain lopettaa kun tarttee edes joskus silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
kipulääke? paracetamol?

en nyt tiedä mitä et saa syödä (varmista lääkäriltäsi!) mutta ehkä pronaxen? (naprokseenia)jos panadol (paracetamol) ei käy. entä disperin/asperin?

tulisko lääke kipuun, tulehdukseen, kuumeen alentamiseen vai mihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Juu siis kipulääkettä etsin..kun ei saa olla tuota ibubrofeiinia ollenkaan missään mitä laittaisin kurkusta alas.Olen niin monta vuotta syönyt Buranaa että nyt siitä tullut oireita ja lekuri sanoi että jätettävä kokonaan pois,mutta en hoksannut kysyä että onko tillalle muuta mitä voisi silloin tällöin ottaa kun en voi vain lopettaa kun tarttee edes joskus silti.

Kuten joku tuolla edellä jo mainitsi niin ibuprofeiinin sijasta löytyy esim. paraceramolia sisältäviä lääkkeitä esim. Panadol

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:

esim. aspirini, panadol, vaikuttava aine on eri. Apteekissakin tietävät.

Juu meinaan huomenna lekurille soittaa mut nyt oli jo paikka kiinni kun tajusin asian ja kauhea päänsärky tietenkin päällä ja ei ole kun reseptillä tuota Buranaa..migreeniin siis käytän kun migreeni lääkkeitä menee muuten liikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Saako kysyä miks on burana kielletty?

Mä olen sitä Burana 600 käyttänyt migreeniin varmaan 10v ainoastaan odotus ja imetys aikana en ole syönyt mutta mulla menee sitä viikossa tosi monta ja sen johdosta mulla alkanut nyt elimistö reagoimaan ja viime viikolla sain tulokset että maksa oireilee tämän takia ja siksi se on lopetettava.

Yhteistyössä