Onko mitään keinoa millä saa estetyksi roskapostin tulemisen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Kertokaa viisaammat, voinko mitenkään edes vähentää roskapostin saapumista? Sähköpostina gmail, ja esim tänään kahden tunnin ainana oli sinne tullut 26 roskapostia. Pääseekö niistä millään eroon?
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä