Onko mitään ihanampaa kuin seksi oman kullan kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut

Vieras
Ollaan miehen kanssa oltu noin kymmenen vuotta yhdessä. Iltaisin odotan että mies tulee töistä kotiin ja pääsen rakastelemaan ihanan kultani kanssa.. Maailman ihanin tunne <3

Noin minäkin uskoin yli 20 vuotta, kun mieheni oli se ensimmäiseni ja ainokaiseni. Sitten hän päätti jättää minut - ja avot - siitä aukeni elämäni! En olisi uskonutkaan mitä kaikkea elämässä onkaan tarjolla! Siis muutakin kuin se "seksi oman "kyllän" kanssa" ... <3

Meillä on neljä yhteistä lasta, siltikin rakastelu kaikessa ihanuudessaan on niin ihanaa.
Ennen kun löysin mieheni minulla oli (aika monta..) muuta seksikumppania..mikä tukee sitä tunnetta että rakastelu OMAN miehen kanssa on ihanaa :)

Kun lapset nukahtavat saamme täysin ja kokonaan keskittyä toisiimme..ehkä saada vielä yhden 'rakkauden hedelmän' alulle.. ;)

Mutta en minäkään suklaasta menis luopumaan vaikka seksi maistuukin hieman paremmalle :D

Suklaasta miekin tykkään paljon :) mutta jos pitää valita herkkusuklaa tai seksi mieheni
kanssa, niin kyllä seksi voittaa suklaan. :D

On se vaan ihana tunne kun mies haluaa edelleen minua :) 9v. yhdessä, kaksi pientä lasta... Ennen lapsia minä olin se himokkaampi, nyt on osat vaihtuneet toisinpäin. Joka päivä on jonkinlaista hipeltelyä, seksiä 1-2x viikossa..

Yhteistyössä