E
"epätoivoinen"
Vieras
Eli haluaisin mieluiten vaimoilta mielipiteitä/omia kokemuksia, näihin kysymyksiin.
Meillä on useampi lapsi ja yhteiseloa takana n.10v.
Minua häiritsee vähäinen seksin määrä.
Haluaisin vaimoani joka päivä, mutta n.1krt/viikko vielä menettelisi.
Mutta nyt harrastamme seksiä n. 0-1 krt kuukaudessa, silloinkin alkoholia nauttineena.
Vaimo sanoo rakastavansa minua, mutta ei kuulemma vaan tee yhtään mieli seksiä.
Olen yrittänyt puhua asiasta ja siitä, että haluaisin häneltä edes joskus hellyyttä, mutta yleensä hän vaan suuttuu asiasta ja lähtee pois huoneesta.
Minusta tuntuu, että kumppanit vieraantuu toisistaa ellei seksiä ole useammin.
Harrastatteko te miehenne kanssa seksiä ikinä "vaikka ei tee mieli" vain antaaksenne miehelle mielihyvää?? (esim.suuseksi)
Voiko vaimoni rakastaa minua vaikka hänen ei tee ikinä mieli?(hän sanoo rakastavansa)
Onko seksittömyys kauhean yleistä pitkissä suhteissä?
Itse antaisin vaimolle heti, vaikka suuseksiä jos hän pyytäisi, vaikka en siitä itse nyt niin erikoisesti nauti, mutta tykkäään siitä siksi, koska tiedän, että vaimo nauttisi... mutta sekin on jo jäänyt.
Ymmärsikö ketään mitä tarkoitin ja onko muissa parisuhtessa sitä ongelmaa, että toinen haluaa ja toinen ei?
Ja jos on niin onko seksin määrä 0, koska toista ei huvita?
Meillä on useampi lapsi ja yhteiseloa takana n.10v.
Minua häiritsee vähäinen seksin määrä.
Haluaisin vaimoani joka päivä, mutta n.1krt/viikko vielä menettelisi.
Mutta nyt harrastamme seksiä n. 0-1 krt kuukaudessa, silloinkin alkoholia nauttineena.
Vaimo sanoo rakastavansa minua, mutta ei kuulemma vaan tee yhtään mieli seksiä.
Olen yrittänyt puhua asiasta ja siitä, että haluaisin häneltä edes joskus hellyyttä, mutta yleensä hän vaan suuttuu asiasta ja lähtee pois huoneesta.
Minusta tuntuu, että kumppanit vieraantuu toisistaa ellei seksiä ole useammin.
Harrastatteko te miehenne kanssa seksiä ikinä "vaikka ei tee mieli" vain antaaksenne miehelle mielihyvää?? (esim.suuseksi)
Voiko vaimoni rakastaa minua vaikka hänen ei tee ikinä mieli?(hän sanoo rakastavansa)
Onko seksittömyys kauhean yleistä pitkissä suhteissä?
Itse antaisin vaimolle heti, vaikka suuseksiä jos hän pyytäisi, vaikka en siitä itse nyt niin erikoisesti nauti, mutta tykkäään siitä siksi, koska tiedän, että vaimo nauttisi... mutta sekin on jo jäänyt.
Ymmärsikö ketään mitä tarkoitin ja onko muissa parisuhtessa sitä ongelmaa, että toinen haluaa ja toinen ei?
Ja jos on niin onko seksin määrä 0, koska toista ei huvita?