Onko minun maattava koko loppuelämä mieheni kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virgin Venla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikilla on oikeus harrastaa seksiä vain silloin kuin haluavat. Kaikilla on odotuksia siitä, mitä he edellyttävät parisuhteelta. Jos siis toinen on sitä mieltä että parisuhteessa pitää olla kohtuullisesti seksiä ja toinen ei sitä halua, molemmat voivat joko päättää erota tai jatkaa, ihan miten itse tahtovat.

[QUOTE="vieras";29131195]Kaikissa vähän pitempään (esim 10v) kestävissä avioliitoissa miehet paneskelee kodin ulkopuolella. Täytyy olla tosi nuori ja sinisilmänen, jos kuvittelee jotain muuta.
Tietysti on miehiä jotka ei saa seksiä mistään, mutta kyllä ne kovasti yrittää.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";29131195]Kaikissa vähän pitempään (esim 10v) kestävissä avioliitoissa miehet paneskelee kodin ulkopuolella. Täytyy olla tosi nuori ja sinisilmänen, jos kuvittelee jotain muuta.
Tietysti on miehiä jotka ei saa seksiä mistään, mutta kyllä ne kovasti yrittää.[/QUOTE]

Kuuleppa, on olemassa myös sellaisia miehiä jotka ei käy vieraissa..
(vaikka saisivatkin)

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja Data

Ei todellakaan noin.

Alkuperäinen kirjoittaja tsäh;29131227:
Ompas sulla ikävä kuva miehistä. Jos sulla on ollu huonoja kokemuksia niin ei se tarkoita että kaikilla niitä on...

Kyllä mukavatkin miehet pettävät. Jos et satu tietämään, niin paneminen on miehen ensisijainen tehtävä, ja se panee kun tilaisuus tarjoutuu. Aivan sama onko naimisissa vai sinkku.
Ei se liity siihen onko mies "ikävä" vai mukava.

[QUOTE="vieras";29132474]Kyllä mukavatkin miehet pettävät. Jos et satu tietämään, niin paneminen on miehen ensisijainen tehtävä, ja se panee kun tilaisuus tarjoutuu. Aivan sama onko naimisissa vai sinkku.
Ei se liity siihen onko mies "ikävä" vai mukava.[/QUOTE]

No niin, siinähän on sitten elämäntarkoituskin selvillä... Miehen tarkoitus on panna. Huhhuh ihan hullu kommentti.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="noh";29131308]Eiks se rakkaus oo myöskin sitä, että haluaa tehdä toisen onnelliseksi... näissäkin asioissa. :)[/QUOTE]

Miten rakkaus kuuluu tähän?
Avioliitto alkaa ihastumisella jka VOI muuttua kiintymyssuhteeksi, tuo rakkaus on satua parisuhteissa, rakkautta on vain perheenjäsenien välillä, eli esim äidin ja lapsen välillä, niillä jotka samaa verta.

[QUOTE="vieras";29132513]Pelkkää biologiaa. Hullua tuo on vaan luonnosta vieraantuneen ihmisen mielestä.
Kaikkien urosten pääasiallinen tehtävä on paneminen, paljon muita tehtäviä ei ole.[/QUOTE]

Okei... No, luulempa, että sinäkin vielä opit.

Okei... No, luulempa, että sinäkin vielä opit.

Mitä pitää oppia?

Tuo miesten päätyö alkaa olla maailman kantokyvylle jo aikamoinen taakka, ois ihan mukavaa että ihminen kaiken luonnonraiskaamisen ohessa keksisi myös tuhota tuon miehen perimmäisen tehtävän tarpeen, että saataisiin väestöräjähdys pysäytetyksi.
Ihmettelen ettei ole otettu käyttöön mitään lääkettä, joilla tuo jatkuva paneminen saataisiin lukittua. On viimeiset hetket.

[QUOTE="vieras";29132513]Pelkkää biologiaa. Hullua tuo on vaan luonnosta vieraantuneen ihmisen mielestä.
Kaikkien urosten pääasiallinen tehtävä on paneminen, paljon muita tehtäviä ei ole.[/QUOTE]

Samaa mieltä, mutta täällä tämä tietysti kielletään, kun "ei mun mies petä", ja "jos sulla on ollut huonoja miehiä niin ei se tarkota että mun mies on sellanen" päläpälä. :D
Teinimeininkiä nääs.

[QUOTE="vieras";29132506]Hmm, kauankos sä oletkaan ollut nyt naiomisissa? 5 minuuttia?[/QUOTE]

Onhan minulla aiempaakin kokemusta ja vieläpä epätäydellisestä. Kuinka monesti sinä olet hyppinyt vieraissa ja kuinka pitkä suhde takana?

[QUOTE="vieras";29132474]Kyllä mukavatkin miehet pettävät. Jos et satu tietämään, niin paneminen on miehen ensisijainen tehtävä, ja se panee kun tilaisuus tarjoutuu. Aivan sama onko naimisissa vai sinkku.
Ei se liity siihen onko mies "ikävä" vai mukava.[/QUOTE]Olet huvittava. :)

Samalla tavoin kuin naisten tehtävä synnyttäminen ja jälkeläisistä huolehtiminen?

[QUOTE="vieras";29132683]Samaa mieltä, mutta täällä tämä tietysti kielletään, kun "ei mun mies petä", ja "jos sulla on ollut huonoja miehiä niin ei se tarkota että mun mies on sellanen" päläpälä. :D
Teinimeininkiä nääs.[/QUOTE]

Aivan kauhea ihmiskäsitys sulla.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä