Onko millaset mahdollisuudet vauvan selvitä, jos syntyy rv29??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duffy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Duffy

Aktiivinen jäsen
08.06.2008
1 675
0
36
Mun veljen tyttöystävä on joutunu sairaalaan verenvuodon takia ja vauva muutenki liian pieni, ei paina sitä mitä pitäs. Jos se nyt syntyy, onko millaset mahdollisuudet selvitä?? Voi paska ku huolettaa :'(

muistaakseni viikosta 26 eteenpäin mahdllisuudet selvitä lisääntyvät aina pikkuisenmitä pitemmälle päästään.
olen joskus kuullut muistaakseni rv 22 syntyneen vauvan selvinneen...

Mun veli syntyi rv26 19 vuotta sitten. Sen jälkeen keskosten hoito on mennyt paljon eteenpäin. Veli oli kyllä suht iso viikkoihin nähden ja hyväkuntoinen.

Voimia teille. :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun veli syntyi rv26 19 vuotta sitten. Sen jälkeen keskosten hoito on mennyt paljon eteenpäin. Veli oli kyllä suht iso viikkoihin nähden ja hyväkuntoinen.

Kiitti..mullaki on yks kaveri syntyny kilosena, mut ku en yhtään muista kuinka paljon etuajassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Kiitti..mullaki on yks kaveri syntyny kilosena, mut ku en yhtään muista kuinka paljon etuajassa...

Mun veli painoi kilon syntyessään, mutta olen kuullut pienemmistä vauvoista noilla viikoilla. Muistan kun olen ikkunan takaa kattonut veljeä siellä kaapissa ja kyllä toinen oli niin käsittämättömän pieni!

Mun siskokin on meinannut syntyä etuajassa, mutta lääkkeillä saatiin pysymään loppuun asti. Veljen kohdalla lääkkeet ei auttanut. Mä taas en ole pitänyt mitään kiirettä syntymisen suhteen. :snotty:

Niitä on 500g painoisiakin selvinnyt tähän maailmaan... ihan yksilöllistähän se on,toiset ei sit selviä vaikka syntyy ihan täysaikaisena... riippuu ihan jos on jotain häiriöitä

Silloin kun mä odotin meidän tyttöjä niin mulle yks lastenlääkäri sanoi että rv28 alkaen lapsella on 80% mahdollisuudet selvitä niin ettei siitä jää mitään vammoja jälkeenpäinkään.
Toivotaan nyt kuitenkin ettei vauva syntyisi vielä!

Yhteistyössä