Onko mies suuttunut jos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annika"

Vieras
Onko entinen mies suuttunut minulle kun hämäsin häntä sillä tavoin et tapailen ja seurustelan yhtä miestä,hän sitten laittoi mulle viestiä mitä me sit enään tapailtas ja hänestä ei oo kuulunut mitään sen jälkeen?
Myönsin myöhemmin et testasin häntä sillä ja minulla ei oo ketään,koska hän ei sano pitääkö hän musta vai ei niin miks se suuttui mulle??

Todennäköisesti miehes on siirtynyt elämässään eteenpäin ja katselee jo ihan uusia naisia, eikä halua sinua enää sotkemaan elämäänsä. Jätä mies rauhaan.

rakastaako hän minua sitten enään jos suuttui minulle ja miten saan hänet takaisin?Rakastan häntä.
Harrastamme seksiä aina silloin tällöin ja hän on viime aikoina ilman ehkäsyä ollut kanssani ja en ole huomannut sitä kuin jälkeen päin.Hän on todella mustasukkainen jääräpää myös jonka yli ei kävellä.Viimeksi otin häneltä suihin kun olimme varastossa humalassa ja hänellä oli joku nainen hänen asunnossaan teinkö tyhmästi?

Ei kai hän mua muuten panis ja ei hän pidä mua kiertopalkintona joka antaa hänelle paljaalla ja ottaa poskeen välillä.Uskon että hän rakastaa mua yhä syvästi vaikka taidan haarat auki olla hänelle vähän.

[QUOTE="Annika";25008887]Ei kai hän mua muuten panis ja ei hän pidä mua kiertopalkintona joka antaa hänelle paljaalla ja ottaa poskeen välillä.Uskon että hän rakastaa mua yhä syvästi vaikka taidan haarat auki olla hänelle vähän.[/QUOTE]

Eikö? Älä nyt ole lapsellinen. Himot ne on hiirelläkin.

[QUOTE="mies";25008678]Todennäköisesti miehes on siirtynyt elämässään eteenpäin ja katselee jo ihan uusia naisia, eikä halua sinua enää sotkemaan elämäänsä. Jätä mies rauhaan.[/QUOTE]

JUURI NÄIN?Minkäköhän ikäinen tämä "Annika" on+vaikuttaa todella lapselliselta.....

Yhteistyössä