Onko mies parantunut vaihtamalla?

Te joilla on useampi avo- tai avioliitto takana.Onko mies parantunut vaihtamalla vai onko se sitä samaa(.....)?
Millä tavalla uusi mies parempi jos niin on vai oletteko katuneet vaihtoa?
Ainahan ihminen on alussa ihana mutta näyttää karvansa myöhemmin.
Miten on?
 
ennen nykyistä avioliittoa yksi 7 v:n avoliitto. Kyllä parani mies vaihtamalla. Edellinen loi uraa ja raskas työ vaati raskaat huvit. Mies ei halunnut lapsia eikä ehkä ole tainnut koskaan kasvaa ihan aikuiseksi ja oli muutenkin aika mustavalkoinen tyyppi. Jäökikäteen ihmettelen että oltiin niinkin kauan yhdessä. Nykyinen aviomieheni ihana perheenisä ja kunnon aviomies :heart: Hänelle perhe on kaikki kaikessa.
 
Mull'on nyt kolmas mies. :saint: Ensin nuorena lyhyt avioliitto luuserin kanssa, perään pitkä avoliitto alkoholisoituvan luuserin kanssa... Mikä lie viirannut sillon nuorempana, kun tuommosia valitsin. Sitten tämä kolmas tuli elämään ensin ystävänä, kunnes huomasin, että mukavistakin miehistä voi tykätä. On pieni, ruma ja aika köyhäkin, mutta sydän puhdasta kultaa!!! :heart: Ja ihana isä meidän 1,5 v. pikku-ukkelille! Eli paranee vaihtamalla jos maltaa etsiä sitä parempaa, mikä asia sitten itselle sitä parempaa tarkoittaakaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 20:48 Jenniferi kirjoitti:
Voisko olla et nuorempana sitä arvostaa eri juttuja kuin myöhemmin esim.lasten myötä?
Kumpi parempi:komea uraohjus vai ei niin timmi-perheenisä-tyyppi?
Näin se on mulla ainakin mennyt =) Aikaisemmat miesystävät, siis avioon asti en ennättänyt, olivat hyvännäköisiä, pitkiä ja tummia ja jollain lailla sellaisia porukan johtajia, jännittäviä miehiä. Nyt on turvallinen tavallisen näköinen, vähän pömppämahainen viiden lapsen isä =) Arvostukset miehen suhteen kuten myös muuten elämässä ovat todella muuttuneet.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 17:19 Vilppu kirjoitti:
Te joilla on useampi avo- tai avioliitto takana.Onko mies parantunut vaihtamalla vai onko se sitä samaa(.....)?
Millä tavalla uusi mies parempi jos niin on vai oletteko katuneet vaihtoa?
Ainahan ihminen on alussa ihana mutta näyttää karvansa myöhemmin.
Miten on?
Tätä nykyistä avioliittoa edelsi lähes seitsemän vuoden avoliitto.Voin sanoa että kannatti vaihtaa.en tiedä paraniko mies vai tapahtuiko minussa jotain.. :heart:
Edellinen mies jatkoi poikamies -tyyliin elämistä,vaikka vakuuttikin että perhe on tärkein.Elämään tuli liian paljon pettymyksiä,rikottuja lupauksia,yksinäisyyttä,siis ainakin henkistä uskottomuutta.
Nykyinen mieheni on unelmieni täyttymys kaikinpuolin.Elämme onnellista, tavallista lapsiperheen elämää! :heart: =)
 
Ehdottomasti parantunut minulla. Edellinen mieheni eli vanhaa liittoa koko 10 vuotta jota elimme yhdessä. Tuskaa!!!! Nyt elän elämäni onnellisinta aikaa uuden mieheni kanssa :heart: eli kyllä joskus saattaa ruoho olla vihreämpää aidan toisella puolen....
 
Niin...jokaisessahan on jotain vikaa, se onkin eri asia että mitä vikoja pitää pahoina. Edellinen mieheni käytti alkoholia joka viikonloppu humalaan asti ja kävi välillä vieraissa. Nykyinen ei juo edes kunnolla yhtä kaljaa vuodessa, ei tietämi mukaan käy vieraissa mutta on paljon muuta harrastusta jotka veivät vaapaa-ajan kunnes meille syntyi pieni mies joka on saanut isukinkin pauloihinsa...että kyllä me muutummekin ajan myötä...toivottavasti parempaan suuntaan.
 
Tango
Minä se olen juuttunut samaan vain vaikka vaihto on pyörinyt mielessä. Mies tykkää raskaan työn päälle vetää raskaan viikonlopun sis. alkon tavaraa. Olen tansseissa tavannut miehiä jotka eivät juo ja yksi eri toten siellä on jäänyt mieleeni. Juuri tapasimme monen kuukauden jälkeen sattumalta haki minua heti tanssiin ja sitten tanssittiin melkein koko ilta yhdessä. Askeleetkin sopii täydellisesti yhteen. Aivan sydän läpättää. Ja mies ei ole mahdottoman komea mutta muuten tosi herttainen.
 
hohhoijaa taas
Kyllä paranee. Harvat naiset tai miehet aivan syyttä hyvää liittoa purkaa. Huonoista sitten tuleekin lähdettyä ja yleesnä se uusi ei ainakaan huonompi ole kun jo on niin kriittinen.
 
hamtaro harmaana
En tiedä parantuiko mies vaihtamalla. Entinenkin kuuden vuoden suhde oli hyvä. Itse vain en nuorena seurustelun aloittaneena jaksanut paneutua parisuhteeseen perhe-elämästä puhumattakaan. Muutaman vuoden sinkkuaika sitten opetti arvostamaan parisuhdetta.

Nykyinen mies on ihana ja nyt osaan arvostaa häntä sellaisena kuin hän on. Nuorempana hain aina jotain parempaa. Enkä ymmärtänyt, että niitä ärsyttäviä tapoja ja vikoja on itsessäkin. Nyt olen paljon suvaitsevampi ja käsitän, että kaikki ei aina tapahdu minun toiveitteni ja halujeni mukaisesti. Osaan siis ottaa mieheni tunteet ja tarpeet paremmin huomioon.
 
Tango
Olen ottanut ainakin miehen tunteet huomioon ainakin yrittänyt... mutta mies menee niin kuin poikamiehet konsanaan. Tekis mieli vaihtaa kun miehen menemisiin liittyy viinakin niin pahasti. Väkivaltainen ei ole mutta raivostuttaa kun ei mukamas ole aikaa töiltä mutta juhlimiseen on! :kieh:
 
Kyllä sitä voisi sanoa että kylä mies paranee vaihtaessaan tai sitten itsekin muuttuu... kasvaa. Mulla takana 10 vuoden avioliitto mikä solmittiin siksi kun kaikki kaveritkin menee naimisiin. Välissä oli villiä sinkkuelämää ja nyt rinnallani on mies, joka on täyttä kultaa...
Kaipa sitä jokaisessa meissä on piirteitä joita ei aina sulata mutta itse olen ainakin varmaan kasvanut hyväksymään ikävätkin piirteet.
Edellisestä liitosta on 3 lasta ja kun lapset puhuu isästään siellä käydessään niin kyllä se edelleen yhtä p:ltä tuntuu vaikka itse väittää aikuistuneensa.
Nykyisen mieheni kanssa meillä on yksi yhteinen ja hän on huomattavasti mukavampi isä lapselleni. Sellainen jota toivoin myös toisille lapsilleni.
 
Kyllä on
parantunut. Exästä kuoritui vuosien myötä narsistinen juoppo. Nykyinen mieheni on vaan niin :heart: . Huolehtiva, rakastava, itsenäinen, vahva, kotona-viihtyvä, ihana mies ja isä.
 
Tango
Kiva kuulla, että parempaan olis ehkä tiedossa. Aika tarkkaan kyllä miettii ottaako ketään tilalle jos nykyisen kans laittaa välit poikki. Olis se kyllä ihanaa jonku kainaloon käpertyä.
 

Yhteistyössä