Kyllä täytyy myöntää tässäkin elämänkaaressa, vaikka ikää ei vielä paljon olekkaan, että kolmas se toden sanoo. Nuorena tehtyjen ratkaisujen todellisuutta ei tajua vasta kun elämä on koetellut tarpeeksi.
On tutkittu juttu että nykypäivän suhteet paljolti perustuu rakastumiseen, toisin kuin ennen. Parisuhteessa toisen kunnioittaminen, anteeksiantaminen ja yhteisen hyvän saavuttaminen ovat avainasioita.
On ihana löytää sielunkumppani, rakastava mies ja ihana isä lapsille. Mutta ensin on löydettä itsensä.
Kun lähdin edellisestä liitosta n.1½ vuotta sitten ajattelin rakentaa elämäni vain lapsilleni ja itselleni. Ajattelin etten ota enää ketään vierelleni koska kovasta yrityksestä huolimatta olin epäonnistunut vaikka vika ei ollut tällä kertaa minussa. (alkuhuuman mentyä miehessä paljastui ja vuosi vuodelta kärjistyi sairaalloinen mustasukkaisuus, henkinen/fyysinen väkivalta ja ymmärryksen yli menevä viha toista kohtaan).
Ja niin uskomatonta kun se onkaan, ei mennyt kuin hetki niin eteeni käveli ihminen joka kohtasi minut tasavertaisena ja oli täynnä hyvää rakkautta ja toisen kunnioittamista. =) Ei ollut helppoa antaa uudelle suhteelle aluksi tilaa mutta kun huomasin että elämässä onkin paljon hyvää eikä minun täydy olla kuin oma itseni, sain uuden perheen ja olen ikionnellinen. Lapseni edellisestä liitosta voivat hyvin ja parin viikon (toivottavasti) lasketun ajan päättymisestä saamme joukkoomme uuden perheenjäsenen.
Joten kyllä ja takuu varmasti lopettamalla pahan ja kehittymättömän suhteen ja uuden elämän/parisuhteen aloittaminen kannattaa. :heart: