ap
Etkö saa näitä murkkuikäisiä lapsia tekemään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehellä on lomaa nää kolme viikkoa. Piti yhden viikon aikaisemmin (ja siitäkin oli puolet yksin reissussa) .
Miehellä alkaa työt heti kun tullaan reissusta, eli käytännössä ei juuri kotona näy sitten. Eli ne nurmikon leikkuut ja talon siivous odottaa mua täällä sit loman jälkeen.
Kyllähän nuo lapset jotain tekee kun tarpeeksi tappelee. Vanhimmalla alkaa murrosikä tehdä tuloaan ja välillä tosi hankala. Pienemmät sit tekee perässä mitä isoin edellä. Sai nyt kummeiltaan pari uutta peliä että niillä saan ehkä kiristettyä tekemään jotain.
Ja sulle joka sanoit pyykinpesusta. Onko sulla käsitystä mikä määrä 8 hengeltä tulee pyykkiä? Ei tarvi jättää kuin pari päivää väliin niin on jo monta koneellista jonossa. Ja pakosta jää aina väliin noita päiviä. Nyt onneksi luvannu lämmintä niin saa samantien kuivaksi. Ja tiedän että kaikki on mun viitseliäisyydestä kiinni, mutta oon aatellu että joskus voi vähän joustaa ja tehä jotain kivempaakin. Muuten mulla menis päivät aamusta iltaan vaan siivotessa ym.
Imurointi, nurmikonleikkuu, astianpesukoneen täyttö/tyhjennys???
Eipä pitäisi olla iso juttu opettaa murkkuikäiselle pesukoneen täyttö ja tyhjennys... Kerää vaan vaatteet omiin koppiin värien mukaan.
Ei paljoa vaadi opettelua laittaa pesuaine ja huuhteluaine sekä ohjelma.
Pelit pois jos ei homma toimi!