[QUOTE="sisko";25557466]Jos mies sanoo kaarrellen ettei ole "sillä tavalla" kiinnostunut = hän haluaa vain seksiä. Ja mitäpä muuta hän haluaisi varatulta naiselta?!
ap:lle: Ihmiset ja tilanteet eivät ole niin yksinkertaisia, tunteista puhumattakaan. Aika näyttää.
Muttaälkää nyt hyvät kanssasisaret lähestykö miehiä jos olette vielä suhteessa, eihän sellaista kukaan mies hyvällä katso, ellei etsi seuraa sitä yhtä tarkoitusta varten...[/QUOTE]
Voipi olla. Sanoi kyllä parikin kertaa, että kunnioittaa perhettä ja ei voisi rikkoa sitä. Hmm..eikä sanonut ettei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan että olen liian epävakaa hänelle??? Tämä tuntui pahalta itselleni...
Niin kun tavattiin niin seksiin olisi ollut mahdollisuus mutta ei halunnut ja sitten kuitenkin seuraavana päivänä olisi vienyt minua ostoksille kanssaan. Siis tämän liian epävakaa kommentin jälkeen.
Ja naisetko on vaikeita...kyllä ne miehet on vaikeempia. =/
No nyt laitoin 1v sitten facebookissa 2v jälkeen viestin ja kyselin kuulumisia. Oli varattu nykyään itse mutta vastasi pitkästi minulle kaikenlaista elämästään.....ja kyseli kuulumisiani. Vastasin pitkästi hänelle kertoen tilanteestani mutta ei sitten vastannut enään mitään. Tosin en kysynyt erityisesti enää mitään koska hän oli varattu. Pitäisikö laittaa viestiä vaikkakin on varattu. Ihan kaveripohjalta vaan...ja sanoa että jos on ohiajomatkalla joskus niin laittaa viestiä mulle.