Onko mies kiinnostunut, jos hän:

• Viestiketjun aloittaja "Irina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Voipi olla. Sanoi kyllä parikin kertaa, että kunnioittaa perhettä ja ei voisi rikkoa sitä. Hmm..eikä sanonut ettei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan että olen liian epävakaa hänelle??? Tämä tuntui pahalta itselleni...
Niin kun tavattiin niin seksiin olisi ollut mahdollisuus mutta ei halunnut ja sitten kuitenkin seuraavana päivänä olisi vienyt minua ostoksille kanssaan. Siis tämän liian epävakaa kommentin jälkeen.
Ja naisetko on vaikeita...kyllä ne miehet on vaikeempia. =/

No nyt laitoin 1v sitten facebookissa 2v jälkeen viestin ja kyselin kuulumisia. Oli varattu nykyään itse mutta vastasi pitkästi minulle kaikenlaista elämästään.....ja kyseli kuulumisiani. Vastasin pitkästi hänelle kertoen tilanteestani mutta ei sitten vastannut enään mitään. Tosin en kysynyt erityisesti enää mitään koska hän oli varattu. Pitäisikö laittaa viestiä vaikkakin on varattu. Ihan kaveripohjalta vaan...ja sanoa että jos on ohiajomatkalla joskus niin laittaa viestiä mulle. ;)
Siis häh? Todella epäselvä kirjoitus. Mitä siis oikein haluat???

plaah
[QUOTE="vieras";25558139]Siis häh? Todella epäselvä kirjoitus. Mitä siis oikein haluat???[/QUOTE]

Oli vai? Ehkä mä ilmaisenkin sitten itseäni epäselvästi. =(
Ystävä olisi kiva olla. Eihän sitä koskaan tiedä..
voipi vaan olla että tuolla on jo liikaa ystäviä ja naispuoleisia.

"vieras"
pohdin samaa kysymystä;mistä tiedän onko mies kiinnostunut! itse olen jo tainnut ihastua.. mutta mistä tiedän miehen tunteet?! olen jo yrittänyt tätä legendaarista "ottaako mies yhteyttä" ja kyllä,hän on lähes aina se osapuoli,ketä ensin ottaa yhteyttä. puhumme lähinnä arkisista asioista,millainen päivä on ollut,mitä ohjelmaa viikolla on,kysellään millain on sujunut esim ihan joku hammaslääkäri käynti :D ihan siis tavalista kanssakäymistä. mutta mistä todella tiedän haluaako hän minusta enemmän,vai olenko hänelle vain ajankulua ja kaveri? ja kyllä,sydämiä ja pusuja lähetellään myös. en halua suinpäin suhteeseen,eikä hän,mutta onko tämä yrittämisen arvoista?

"vieras"
Voipi olla. Sanoi kyllä parikin kertaa, että kunnioittaa perhettä ja ei voisi rikkoa sitä. Hmm..eikä sanonut ettei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan että olen liian epävakaa hänelle??? Tämä tuntui pahalta itselleni...
Niin kun tavattiin niin seksiin olisi ollut mahdollisuus mutta ei halunnut ja sitten kuitenkin seuraavana päivänä olisi vienyt minua ostoksille kanssaan. Siis tämän liian epävakaa kommentin jälkeen.
Ja naisetko on vaikeita...kyllä ne miehet on vaikeempia. =/

No nyt laitoin 1v sitten facebookissa 2v jälkeen viestin ja kyselin kuulumisia. Oli varattu nykyään itse mutta vastasi pitkästi minulle kaikenlaista elämästään.....ja kyseli kuulumisiani. Vastasin pitkästi hänelle kertoen tilanteestani mutta ei sitten vastannut enään mitään. Tosin en kysynyt erityisesti enää mitään koska hän oli varattu. Pitäisikö laittaa viestiä vaikkakin on varattu. Ihan kaveripohjalta vaan...ja sanoa että jos on ohiajomatkalla joskus niin laittaa viestiä mulle. ;)
Eikö ole aika selvää jos mies on jo sanonut , ettei sillä tavalla ole kiinnostunut?

Ja itse siis olet varattu???

"vieras"
[QUOTE="Irina";25557344]Hyvin kiireinen mies, vapaa aikaa ei lähes ollenkaa.
Ei minusta ole antanut pakkeja vedoten mihinkää, vaan on aidosti kiireinen.
Se että tavataan, ei minusta ole treffit, kun ei vielä tunne ihmistä.[/QUOTE]

No, jos on noin paljon töitä eikä vapaa-aikaa ollenkaan, niin miten sitten ehtisi tavata sinua? Kaikki menisi vain miehen ehdoilla.

En usko, että on kiinnostunut sinusta. Jos olisi, hän kyllä raivaisi aikaa sinun tapaamiseesi ja olisi erittäin aktiivinen.

plaah
[QUOTE="vieras";25558241]Eikö ole aika selvää jos mies on jo sanonut , ettei sillä tavalla ole kiinnostunut?

Ja itse siis olet varattu???[/QUOTE]

Joo..o tuli selväksi. Tälläistä se näköjään on sitten. Enkä ole mitään laittanut hälle joten rauhoitu!!!

Ap:lle sanoisin että unohda myös tuo mies. Ei ole kiinnostunut susta.

Ehkä nää miehet ettii sitä täydellistä naista joka kävelee heidän elämäänsä. ;)

Yhteistyössä