Onko mies epämiehekäs jos ei vaihda itse auton renkaita?

  • Viestiketjun aloittaja Tällänen tuli mieleen
  • Ensimmäinen viesti
"uppis"
Mulla tuli lähinnä mieleen lääkäripoikaystäväni, en edes haluaisi hänen vaihtavan itse renkaita, eikä se tee hänestä yhtään epämiehekkäämpää, päinvastoin ;)
 
nainen joka vaihtaa renkaat
Mulla kyllä tuli mieleen heti, että olenko minä nyt miehekäs, koska minä vaihdan meillä renkaat? Ja mies siten epämiehekäs? Enpä ole koskaan kokenut itseäni epänaiselliseksi tuon vuoksi. Saati ajatellut mitään mieheni miehekkyydestä tuon vuoksi, minusta on vain ollut ihan luontevaa vaihtaa autooni renkaat, koska sillä ajankin.
 
"Hei"
Mun mielestä miehekkyydellä on asian kanssa hyvin vähän tekemistä. Se on jonkinsortin laiskuutta/saamattomuutta kun ei itse vaihda.
Vähän sama kun maksais jollekin ikkunoiden pesusta.
 
[QUOTE="Hei";27428257]Mun mielestä miehekkyydellä on asian kanssa hyvin vähän tekemistä. Se on jonkinsortin laiskuutta/saamattomuutta kun ei itse vaihda.
Vähän sama kun maksais jollekin ikkunoiden pesusta.[/QUOTE]

Niin? Ei se mitään laiskuutta ole, vaan priorisointia.
 
  • Tykkää
Reactions: zvirbulis
"vieras"
On.

Miehen kuuluu hallita edes alkeelliset arjen taidot ja nikkaroinnit. Se vaan ON miehekästä. Neulominen ja virkkaaminen taas eivät tee naisesta mitenkään naisellisempaa, ihan eri asia :D
 
"a p"
[QUOTE="vieras";27428271]On.

Miehen kuuluu hallita edes alkeelliset arjen taidot ja nikkaroinnit. Se vaan ON miehekästä. Neulominen ja virkkaaminen taas eivät tee naisesta mitenkään naisellisempaa, ihan eri asia :D[/QUOTE]


Miksi eri asia?
 
Niih!
Ei mun mies vaihda autonrenkaita eikä tee muitakaan toimenpiteitä auton huollon suhteen. Ajetaan autot liikkeelle noita juttuja varten. Onneksi ei tartte aikaa haaskata noihin juttuihin! Ei todellakaan ole miehisyyden mittari vaihtaako renkaat vai ei, pikemminkin päin vastoin..
 
"vieras"
Miehen kuuluu hoitaa renkaidenvaihto. Eli vaihtaa itse, tai vaihdattaa ne. En näe mitään järkeä, että n.6000e kuussa tienaava mieheni "säästäisi" 20e ja vaihtaisi ne itse. Tai siis saa vaihtaa jos haluaa, mutta ihan hyvin ymmärrän jos käyttää ne liikkeessä.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";27428287]Miksi eri asia?[/QUOTE]

Virkkaaminen ja neulominen ei ole mitään nykyajan perustaitoja enää, niitä ilman voi mainiosti elää. Ei ne ole verrannollisia renkaidenvaihtoon.
 
Ei mun mies vaihda autonrenkaita eikä tee muitakaan toimenpiteitä auton huollon suhteen. Ajetaan autot liikkeelle noita juttuja varten. Onneksi ei tartte aikaa haaskata noihin juttuihin! Ei todellakaan ole miehisyyden mittari vaihtaako renkaat vai ei, pikemminkin päin vastoin..
Ottamatta kantaa itse kysymykseen, oon kyllä melko varma että enmmän aikaa menee kun ajaa liikkeeseen, odottaa vaihdon ja ajaa takaisin. Kun jos ne itse vaihtaa.
 
"tosimies"
Ja missäs vitussa niitä vaihtoerenkaita tulis säilyttää kun asuu pääkaupungin betonihelvetissä. Toiset renkaat on aina autoliikkeessä jemmassa kun toiset on auton alla. Siinä samassa ka inyt ne vaihtaakin ne häh?
 
pha
Se, ettei osaa, on epämiehekästä ja avutonta. Se, ettei viitsi, on eri asia. Toki vaihdattamiseen rengasliikkeessä pitää olla rahaakin. Vikat ruokarahat jos sellaiseen hommaan laittaisi itse vaihtamisen sijaan, niin en kauheasti kehuisi.
Avuttomana pidän kyllä naistakin, joka ei hommaa osaa. Ei tartte mitään prinsessakuskia esittää ainakaan siinä vaiheessa, jos rengas puhkeaa tien päällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch

Yhteistyössä