Onko mielestäsi oikein antaa vieraiden miesten tarjota drinkkejä baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli siis onko se hyväksikäyttöä, jos joku mies tarjoutuu baarissa ostamaan sinulle drinkkiä ja otat drinkin vastaan? ilman, että siis maksat sitä. Joskus on tullut mietittyä, että on vähän epäreilua antaa miehen maksaa se drinkki, kun usein nämä miehet ovat kännissä, jolloin aamulla voi kaduttaa kun on tullut tuhlattua rahojaan. On käynyt myös mielessä, että usein miehillä on jotain taka-ajatuksia, kun he tarjoavat juomista niin onko törkeää ottaa juomaa vastaan, jos ei halua seksiä kyseisen miehen kanssa? Mitä ajattelette??

Ei mun mielestä siinä oo mitään pahaa, jos joku haluaa drinksun tarjota.... Kyllä sen voi vastaan ottaa.Itekin oon joskus tarjonnut miehelle drinksun, vaikka naimisissa olenkin, eikä todellakaan ole ollut tarkoituksena seksiseuraa sillä viinalla hankkia.

Mä olin jo naimisissa silloin kun olin kaverini kanssa yhdessä baarissa ja siinä muutama mies pörräs ympärillä koko ajan, laulettii karaokeakin mut nämä vaan kulkee perässä ja sit alkaa kyselee et saako he tarjota meille jotain juomista niin mä sanoin et "saa mut muuta ette sitten saakaan", kiltisti ostivat kuitenkin parit juomat ja jättivät sitten rauhaan. :laugh:

Kyl mä sillon sinkkuna otin vastaan drinksuja..
Jos mies näytti siltä etten halua sen kans edes jutella (joo pinnallinen olen blaablaa) niin sanoin kyllä et voit tarjota mutta se ei velvoita mua mihinkään,edes jutteluun.
Ihan vaan sanoivat että ei haittaa yhtään, kunhan saavat tarjota kauniille naiselle. Mikäs mä siihen sanomaan ettet saa tarjota :whistle:

mä olen antanu tarjota, mut en ol ekyl lähteny sen matkaan, kuten yleensä naiset pruukaa tehdä... mun mielestä se on prostituutiota suoda ilmasee drinkkejä ja sit "antaa" vastapalvelusta!!!

miehet ei ole tykänny ku en sit ole lähtenyt jatkoille... joku on sanonu et join juomia, ni mun on annettava vastineeksi jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
mun mielestä se on prostituutiota suoda ilmasee drinkkejä ja sit "antaa" vastapalvelusta!!!

No hoh hoijaa taas. Olen ottanut juomia vastaan miehilta ja olen joskus jonkun matkaan lahtenytkin. Mutta en sen takia, etta pitaa antaa vastapalvelus vaan etta olen itsekin halunnut seksia. Katsos kun nainenkin voi haluta ja kayttaa miesta hyvakseen :whistle: :whistle: Mutta mitaan prostituutiota tuollainen ei ole!

no mulle on tarjottu sillä tyylillä että ollaan samaan aikaan tiskillä ja tarjoaja on joku tuttu ja josta on voinut päätellä että henkilö haluaa muuten vain tarjota juoman ilman että lyöttäytyy seuraan koko loppuillaksi.sillon olen vaan kiittänyt kauniisti,mutta jos eteen tulis semmonen joka ei kiinnosta ja josta näkee että haluaa muutakin niin kieltäytyisin nätisti tai jos kerkeis jo tilaamaan niin ehdottaisin maksavani itse tai sanoisin ettei olis tarvinnut(asiallisesti)ja poistuisin paikalta.

No ei kai se mun vika oo, jos he haluavat tuhlata rahansa mun juomiin ja mä juon ne hyvällä omalla tunnolla naamaan! :laugh: Varmasti moni on seksin perässä/iskulinjalla, mutta mä otan tarjotun drinkin vastaan ja lähden liihottaan, jättäen miehen nuolemaan näppejään. :D Eikä oo pätkääkään huono omatunto, ei kai niitä kukaan pakota rahojaan muiden juomiin tuhlailemaan.

Jos joku haluaa tarjota, otan juoman vastaan. Mutta teen kyllä selväksi että tämä täti ei anna eli sen toivossa on turha tuhlata rahojaan minuun :D.
...toisaalta, oma mieheni iski silmänsä minuun, seurasi minua yökerhosta toiseen, drinkkejä tarjoilijan mukana lähettäen ("tuo herrasmies tuolla baaritiskillä lähetti tämän" ) , ja siitä meidän suhteemme sitten alkoi :whistle: :snotty: :D

Oon ollu baarissa useasti niin ettei oo menny omaa rahaa ollenkaan kun miehet (tuntemattomat) on tarjonnu kaikki juomat. Jos mies on ollu hyvännäkönen niin oon lähteny jatkoille, vaikka eihän sen ulkonäön oo niin väliä kun on kännissä...

Huoraamista toi on. Seksillä rahastusta vaikka muuta väität.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
mun mielestä se on prostituutiota suoda ilmasee drinkkejä ja sit "antaa" vastapalvelusta!!!

No hoh hoijaa taas. Olen ottanut juomia vastaan miehilta ja olen joskus jonkun matkaan lahtenytkin. Mutta en sen takia, etta pitaa antaa vastapalvelus vaan etta olen itsekin halunnut seksia. Katsos kun nainenkin voi haluta ja kayttaa miesta hyvakseen :whistle: :whistle: Mutta mitaan prostituutiota tuollainen ei ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Khynd:
Huoraamista toi on. Seksillä rahastusta vaikka muuta väität.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Paskat se mitaan prostituutiota ole. Olen lahtenyt miehen matkaa vaikka tama ei olisi tarjonnut mitaan, kyse on vain seksista. Siina ei kukaan maksa mitaan. Koskaa en ole seksilla rahastanut enka katso sita rahastamiseksi jos mies ostaa mulle juomista. Lahden miehen matkaan jos han kiinnostaa mua enka sen takia onko han ostanut mulle jotain vai ei.

Mitas se sitten on kun ei katsota kumpi ostaa ja mita eika jaotella rahoja?

Yhteistyössä