ONKO MIELESTÄSI KALLIS LEIRI

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rantakoivu

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
4 901
0
36
Jos maksaa 178e/HLÖ
täysihoidolla toimintaa on aamusta iltaan.

mua vähän hirvittää hinta,kun kuitenkin tuo leiri on urheiluopistolla, ei missään leirikeskuksessa niin ehkä kuitenkin on parempi leiri.


Sahan he toki joka päivälle ruuan.
judoharkat tulis siloin kesälläkin tehtyä,kun ne muuten alkaa vasta elokuussa
:whistle:
 
Laske mukaan ilmeisen ammattitaitoinen, korkeatasoinen opetus ja valmennus; ruoka; hyvät majoitustilat + suihkut ja vakuutukset, jotka urheiluleireillä ovat aika korkeat...

On se minusta silti aika kallis, vaikka olenkin leireille lapsia laittanut ja leirejä järjestänyt. Juuri nyt esikko on 3 päivän Larppileirillä (40 euroa), ja menee aikanaan 4 päivän Elokuvaleirille (65 euroa). Itse opetan 4 päivää kestävällä taideleirillä, jonka hinta oli 40 euroa. 2 päivän rokkilippu maksoi samat 65, että ihan vertailuksi.

Kulttuuripuolella hintoja laskee se, että leirit eivät ole ns. riskileirejä, kuten vaellukset ja vastaavat, vaan järjestäjien vakuutusmaksut jäävät pieniksi.

Piika-äiti

p.s. Jos sarjakuvaleiristä, jonne 11-vuotiaan voisi kipata, olisi tietoa, niin vinkit otetaan kiitollisena vastaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Laske mukaan ilmeisen ammattitaitoinen, korkeatasoinen opetus ja valmennus; ruoka; hyvät majoitustilat + suihkut ja vakuutukset, jotka urheiluleireillä ovat aika korkeat...

On se minusta silti aika kallis, vaikka olenkin leireille lapsia laittanut ja leirejä järjestänyt. Juuri nyt esikko on 3 päivän Larppileirillä (40 euroa), ja menee aikanaan 4 päivän Elokuvaleirille (65 euroa). Itse opetan 4 päivää kestävällä taideleirillä, jonka hinta oli 40 euroa. 2 päivän rokkilippu maksoi samat 65, että ihan vertailuksi.

Kulttuuripuolella hintoja laskee se, että leirit eivät ole ns. riskileirejä, kuten vaellukset ja vastaavat, vaan järjestäjien vakuutusmaksut jäävät pieniksi.

Piika-äiti

p.s. Jos sarjakuvaleiristä, jonne 11-vuotiaan voisi kipata, olisi tietoa, niin vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

sitä minäkin , että kallis se on, mutta:

Elämä onkallista ja lapsilal olis tekemistä, muutakin kuin jojua viikko kotona, innoisaan nää olisivat menossa. kyse on kuitenkin jo 12 ja 13v lapsista. judo on heille tärkeä asia ja saisivat lisätreeniä siellä.

toki on mahdolisuus laittaa lapset leirile päiväksi ja hakea illaksi kotiin, mutta tytö ainkin heti sanoi että mikä se sellaienn leiri on. siloinleiri hinta on vain 65/ hlö
ja kunkuitenkin joutuisivat olemaan keskenään kotona meidän työn vuioksi niin olisi vaihtelua
 
Minulla on poika juuri viikon kestävällä uinti- ja urheiluleirillä, joka on siis vain päiväleiri 9 - 15, hintaan sisältyy yksi ateria ja ohjaus + vakuutus. Hintaa tuolla on 125 euroa. Joten siihen suhteutettuna, ei minusta todellakaan ole kallis.

Vaikka on tuo minusta tuo meidänkin leiri hintava.
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä