Jos maksaa 178e/HLÖ
täysihoidolla toimintaa on aamusta iltaan.
mua vähän hirvittää hinta,kun kuitenkin tuo leiri on urheiluopistolla, ei missään leirikeskuksessa niin ehkä kuitenkin on parempi leiri.
Sahan he toki joka päivälle ruuan.
judoharkat tulis siloin kesälläkin tehtyä,kun ne muuten alkaa vasta elokuussa

täysihoidolla toimintaa on aamusta iltaan.
mua vähän hirvittää hinta,kun kuitenkin tuo leiri on urheiluopistolla, ei missään leirikeskuksessa niin ehkä kuitenkin on parempi leiri.
Sahan he toki joka päivälle ruuan.
judoharkat tulis siloin kesälläkin tehtyä,kun ne muuten alkaa vasta elokuussa