Onko mielestänne hyvää yöpalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies on yöhön asti töissä ja yleensä kotiin tullessa tykkää syödä jotain helppoa, nopeaa naposteltavaa. Ajattelin laittaa (kiitos tämän palstan :D ) valmiiksi hänelle täytettyjä kananmunia, paistettuja kalafileitä ja valkosipulipatonkia tuonne jääkaappiin. Mitä olette mieltä? :D

Eikö ole vähän liian tuhti yöpala.
Kuka haluaa syödä kalaa ja munia yötä vasten.

Mieheni tekee kolmivuorotyötä ja iltavuoro on 14.00-22.00.
Hän syö ruuan ennen kuin lähtee töihin ja töissä syö kuuden paikkeilla kunnon eväät tai sitten käy jossain syömässä.

Illalla on kotona 22.30 ja silloin syö muroja tai leipää tai jotain muuta normaalia iltapalaa.
Sitten valvoo muutaman tunnin ja menee nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän liikaa yötä vasten:
Eikö ole vähän liian tuhti yöpala.
Kuka haluaa syödä kalaa ja munia yötä vasten.

Mieheni tekee kolmivuorotyötä ja iltavuoro on 14.00-22.00.
Hän syö ruuan ennen kuin lähtee töihin ja töissä syö kuuden paikkeilla kunnon eväät tai sitten käy jossain syömässä.

Illalla on kotona 22.30 ja silloin syö muroja tai leipää tai jotain muuta normaalia iltapalaa.
Sitten valvoo muutaman tunnin ja menee nukkumaan.

Mies ei ole päivän aikana lämmintä ruokaa syönyt ollenkaan (tänään) eikä työssäkään mahdollisuus sellaiseen. Joten nälissään varmaan kotiin tulee. Ja muutenkin tykkää tuhdimmasta ruoasta.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
millasia on täytetyt kananmunat?

Esimerkiksi tässä

http://www.ruokala.net/static_images/view/722/size:recipe

mikä toi kiekura tossa on? otetaanko keltuainen pois?

:D En tiä, mitä just tuossa kuvassa on. Mutta siis keltuainen otetaan pois ja sen voi lisätä sitten muun täytteen joukossa "takaisin". Täytteeksi laitan itse tonnikalaa, majoneesia, yrttitarhatuorejuustoa ja keltuaista (ja mausteet). Teen siis sellaisen sekoituksen niistä ja laitan kananmunaan täytteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
millasia on täytetyt kananmunat?

Esimerkiksi tässä

http://www.ruokala.net/static_images/view/722/size:recipe

mikä toi kiekura tossa on? otetaanko keltuainen pois?

:D En tiä, mitä just tuossa kuvassa on. Mutta siis keltuainen otetaan pois ja sen voi lisätä sitten muun täytteen joukossa "takaisin". Täytteeksi laitan itse tonnikalaa, majoneesia, yrttitarhatuorejuustoa ja keltuaista (ja mausteet). Teen siis sellaisen sekoituksen niistä ja laitan kananmunaan täytteeksi.

Nam hyvältä kuulostaa

Alkuperäinen kirjoittaja -:
miks siihen pitää täältä hyväksyntää pyytää? iha sama se mul on syöks se vaiks hernarii vat evö

Juuri Sinun hyväksyntäähän minä kaipasin. :hug: Ja siis toki muidenkin; jos kaikki olisivat sanoneet että huono yöpala niin tietenkään en olisi laittanut mainitsemiani vaihtoehtoja vaan antanut miehen voidella itse leipänsä. :saint:

Yhteistyössä