Onko mielessäsi rukouspyyntö?

Kaipaisitko rukousta ja jonkun rukoilemaan kanssasi/puolestasi.

Voit laittaa yksityisviestiä tämän palstan kautta tai voit lisätä minut meseen tai lähettää sähköpostilla osoitteeseen rukoillaan@hotmail.fi.

Olen itse useamman vuoden uskossa ollut ja olen saanut sydämelleni halun rukoilla ihmisten puolesta. 100% luottamuksella, tottakai.

Herra siunatkoon sinua!
 
[QUOTE="vieras";26749211]Oman terveyteni puolesta toivon rukousta. Se on tällä hetkellä aika huono ja välllä tuntuu, että en jaksa enää taistella.[/QUOTE]

Olet rukouksissani. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua. Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
 
"Toinen"
Minulla on ystävä, joka on minulle rakas- kaikesta huolimatta! Mutta hän on ajoittain tosi ilkeä minulle. Juuri äsken sain häneltä ikävän viestin. Hän asettaa minulle rajat hankaluudellaan. Toivoisin välillemme luottamusta ja hänelle rauhaa :)
 
"Vieras"
Itse en osaa, mutta pyytäisitkö varjelusta kaikille pienille koululaisille suojatien ylitykseen. Kohta taas koulu alkaa ja sydän syrjällään varoa näitä pieniä.
 
[QUOTE="vieras";26749261]En halua latistaa, mutta tälläinen olisi oiva keino nuuskia tietoa palstalaisista ja heidän asioistaan.[/QUOTE]

Ei ole pakko kertoa mitään yksityiskohtaista tietoa, mikäli tuo pelottaa. Pelkkä pyyntö riittää. Herra tietää kuitenkin mistä on kyse. :)
 
"öö"
[QUOTE="vieras";26749261]En halua latistaa, mutta tälläinen olisi oiva keino nuuskia tietoa palstalaisista ja heidän asioistaan.[/QUOTE]

Ai niinkuin tuolla ennustus-ketjussa?
 
"joku"
Itsekästä, mutta voitko rukoilla että saisin lopputyöni tehtyä pian. Putoaisi kivi olkapäiltä ja jäisi enemmän aikaa keskittyä läheisiin, jaksamiseen ja oikeisiin tölihin. Tuntuu ettei voimat millään riitä tuon lopputyön kanssa vaikka kuinka puristan.
 
"vieras"
Tällä hetkellä päällimmäinen rukous on että poikani (muutamaa kuukautta alle 3v) paranisi sitkeästä flunssasta. Nuha,yskä,silmätulehdus,.. Kuumetta oli ensin 4 päivänä,sit 1 kuumeeton päivä ja just kun luultiin että olis vihdoin tervehtymässä niin viime yönä oli taas kuumetta :(
 
"vieras"
Ei ole pakko kertoa mitään yksityiskohtaista tietoa, mikäli tuo pelottaa. Pelkkä pyyntö riittää. Herra tietää kuitenkin mistä on kyse. :)
No hyvä, siinätapauksessa pyydän esirukousta sen puolesta, että murrosikäinen lapseni saisi taisteltua itsensä aikuisuuteen rikkomatta itseään. Molempien lasteni puolesta, että eivät hukkaisi uskoaan. Lähellä meidän kotia on Buddhan temppeli, jossa oli juuri jotkut niiden juhlat. pyydän suojaa meidän perheelle.
äitini puolesta, että hönen kovuutensa sulaisi ja isäni puolesta, että hän löytäisi tarmokkuutensa ja rohkeutensa. Että molemmat pääsisivät peloista eroon. Seurakunnan puolesta, että sitä vaivaava henkivalta saataisiin poistumaan.
 
Isä, kiitos siitä, että näet nämä kaikki rukouspyynnöt. Herra tapahtukoon Sinun tahtosi näissä asioissa ja näiden Sinulle rakkaiden ihmisten elämässä. Herra kosketa kädelläsi jokaista heistä, anna heidän tuntea, että olen kuullut rukoukset ja vastaat tahtosi mukaan niihin jokaiseen. Isä, rukoilen poikasi Jeesuksen nimessä, aamen.
 
voisitko rukoilla puolestani elämäni hankalimmassa tilanteessa. pyytäisitkö minulle voimia. lapsen isälle ja lapselle rakkautta, turvaa ja huolenpitoa sairauteni ajaksi ja sen jälkeen. rukoilisitko, että saisin elää terveempää elämää lapseni kanssa parannuttuani. pyytäisitkö lapselle siunausta ja minulle toipumista. läheisille voimia.
 
"Jooooo"
Me löydettiin viimein asunto josta kumpikin on sitä mieltä että se voitaisiin ostaa. Haluaisni että tämän asian puolesta rukoillaan, että saadaan laina-asiat kuntoon ja että saataisiin se asunto. Tarvitsemme niin kipeästi isompaa kotia.
 
"Titta"
Olen yksinäinen, tai oikeastaan yksinäinen uskovaisena, minulla ei ole uskovaisia ystäviä, enkä pääse elämän tilanteeni vuoksi seurakuntaan. Voisitko rukoilla että pääsisin uskovien yhteyteen ja seurakuntayhteyteen, ja uskoni kasvaisi?
 
"vieras"
Tyttäreni syntyi 600 gramman painoisena. Nyt ikää 5 kuukautta ja painoa lähes 4 kiloa, mutta uutta tervettä keuhkokudosta ei muodostu. Voisitko rukoilla tyttäreni paranemisen puolesta?

Kiitos.
 
suruisa
joo, onhan mulla... avioliiton ja lasten puolesta.

ollaan oltu naimisissa yli 10v, lapsia 2. suhteemme on aina ollut myrskyisä, tietyllä tavalla koin, että minut pianostettiin avioon, omaa rikkinöisyyttänikin tähän varmasti suostuin, ehkä ajattelin ettei kukaan muu minua huoli... koen että rakkaus, kunnioitus, välittäminen ja arvostus puuttuvat väliltämme, intohimoakaan ei ole, olen kokenut mieheni hieman vastenmieliseksi. mieheltä puuttuu tunneälyä, hän on kylmä ja tunteeton. ei näe että kärsin, eikä se häntä juurikaan liikuta vaikka asiat hänelle kertoisin. kärsin siitä myös, ettei hän kanna vastuuta, en voi siis levätä vaikka olisin sairas. hän ei ota vastuuta tekemisistään tai tekemättä jättämisistään, vaan syy on aina muissa. hän ei pysty ajattelemaan lasten tunteita, vaan komentaa ja on kylmä heitäkin kohtaan usein. hänen mielestään on heikkoutta osoittaa välittävänsä minusta. väkivaltaakin on ollut.

mulla on aiemmin ollut halua yrittää ja uskoa parempaan, toivoa ja rukoilla. vuosi sitten tapahtui jotain, joka romutti viimeisetkin tahdon rippeet. mulla on vaan sellainen olo, että en enää edes halua haluta yrittää... joo, ja mä en halua nyt yhtään kommenttia että miksi vielä olet siinä suhteessa, ota ero jne. asiat ei vaan ole aina niin yksinkertaisia.

nyt on sitten tilanne sellainen, että olen ihastunut toiseen mieheen. hänessä on ominaisuuksia joita miehessäni ei ole. en edes tunne häntä kunnolla, mutta kaipaan häntä suunnattomasti, jokin hänessä saa minussa tuntemaan jotain mikä tuntuu mahanpohjassa asti. en tiedä onko hän varattu tai mitään... tiedän vain että haaveilen elämästä hänen kanssaan. korostan että mitään ei hänen kanssaan ole tapahtunut, vain minä tiedän omat tunteeni.... ja oma mies inhottaa entistä enemmän. tiedän ettää näin ei saisi olla jumalan kasvojen edessä!!


minuun sattuu ihan kamalasti, kun pyydän että saisin halun yrittää elää avioliitossa edelleen ja unohtaa tuo toinen mies. en tätä sydämestäni halua, mutta tiedän että sitäkin voi pyytää, että sydämen asenne olisi oikea. että olisi halu tehdä jumalan mielen mukaisia ratkaisuja.

pyydän että lapset sais kasvaa kaikesta huolimatta tasapainoisiksi ja onnellisiksi ihmisiksi. ja haluaisin itsekin kokea olevani onnellinen. :'(
 
"mamaa"
Rukoilisitko, että mieheni paranisi aivan kokonaan ja voisi vielä joskus elää normaalia elämää, käydä töissä jne.?

Ja pyydän vielä rukousta, jotta saisimme toisen/useampia lapsia. Olen ainut lapsi ja aina kärsinyt siitä, haluaisin niin kovasti antaa lapsellemme sisaruksen/sisaruksia?

Kiitos!
 

Yhteistyössä