Onko miehet tosiaan näin sinisilmäisiä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ennie

Vieras
Olen polttanut salaa mieheltäni tupakkaa kohta 8kk. Ei tiedä mitään asiasta. Päivässä menee 4-6 tupakkaa. Yhden päivän oin polttamatta kun olimme reissussa yhdessä.

Olen ajatellut, että mulla saa olla joku oma juttu kun mies on yrittäjä ja tekee ympäri pyöreetä pv ja mä olen lasten (2kpl) kanssa kotona päivät.

Mies on tupakkaa vastaan ehdottomasti.

Tämä ei ole sit provo joten turha edes ehdottaa :/

Mitä ajattelette? Meillä menee ihan hyvin keskenämme, välillä tulee kyl inho-kausia miestä kohtaan (normaalia se kai on?).

Miestäs tuskin kiinnostaa sun puuhat. Sillä on toinen nainen, jonka luona se viettää aikaasi mieluummin kun sun kanssa kotona. Aika sinisilmäinen hölmö olet itse!

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Miestäs tuskin kiinnostaa sun puuhat. Sillä on toinen nainen, jonka luona se viettää aikaasi mieluummin kun sun kanssa kotona. Aika sinisilmäinen hölmö olet itse!

no ihan 100 varmasti ei ole. omin silmin nähtävissä hänen työskentelynsä aamusta iltaan työn touhussa..

Eikö vois kehittää jotain terveellisempää omaa juttua, siksi aikaa kun mies on töissä.

Tupakalla saat aika hyvin terveytesi pilattua.

Ala vaikka leipomaan itsellesi ja vetäse herkkuja kasa miehesi töissä ollessa

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mistä sä tiedät ettei mies tiedä? Ei vaan viitsi sanoa. No pidän tätä provona jos pitää tupakoida sen vuoksi, että on joku oma juttu.

se kyllä sanoisi jos tietäisi. sanoisi enemmän kuin pahasti. olisi raivoissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Eikö vois kehittää jotain terveellisempää omaa juttua, siksi aikaa kun mies on töissä.

en keksi mitään mistä nauttisin samalla tavalla. en pidä leipomisesta, eikä lapsetkaan anna rauhassa leipoa. se on hermoille hyväksi kun saan "purkaa" paineita pois välillä.

tiedän miten epäterveellistä se on, mut.... ennen lapsia poltin 4 vuotta putkeen ja sit kun aloin esikoista (nyt 4v) oottaa niin lopetin.

Miks sen pitäs sua vahtia ja epäillä koko ajan? Se luottaa suhun ja teidän suhteeseen. Haluaisitko ihan oikeesti sellasen suhteen,jossa ihminen esim. töitten jälkeen ei heti ilmottaudu ja kerro,miksi on 15 minuuttia myöhässä normaalista saapumisajasta?? Eikö nykypäivänä voi vaan luottaa ihmiseen enää??

Miks sen pitäs sua vahtia ja epäillä koko ajan? Se luottaa suhun ja teidän suhteeseen. Haluaisitko ihan oikeesti sellasen suhteen,jossa ihminen esim. töitten jälkeen ei heti ilmottaudu ja kerro,miksi on 15 minuuttia myöhässä normaalista saapumisajasta?? Eikö nykypäivänä voi vaan luottaa ihmiseen enää??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en keksi mitään mistä nauttisin samalla tavalla. en pidä leipomisesta, eikä lapsetkaan anna rauhassa leipoa. se on hermoille hyväksi kun saan "purkaa" paineita pois välillä.

tiedän miten epäterveellistä se on, mut.... ennen lapsia poltin 4 vuotta putkeen ja sit kun aloin esikoista (nyt 4v) oottaa niin lopetin.

Entä jos laitat lapset päiväkotiin ja aloitat työelämän.
Siellä menisi päivät työtohinoissa, olisi aikuista seuraa eikä tarvisi pukaa paineita tupakkaan

[/quote]

Entä jos laitat lapset päiväkotiin ja aloitat työelämän.
Siellä menisi päivät työtohinoissa, olisi aikuista seuraa eikä tarvisi pukaa paineita tupakkaan[/quote]

hyvä idea, mut nuorimmainen 8kk ikäinen. kohta ä-loma loppuu kyl..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mistä sä tiedät ettei mies tiedä? Ei vaan viitsi sanoa. No pidän tätä provona jos pitää tupakoida sen vuoksi, että on joku oma juttu.

se kyllä sanoisi jos tietäisi. sanoisi enemmän kuin pahasti. olisi raivoissaan.

Jos näin on niin todella lapsellista touhua sinulta. Vaikea tätä on uskoa todeksi monenkin seikan takia. Tupakan haistaa -vaatteista ja huoneista- ja ennen kaikke maistaa! Toisekseen, miten niin lapset eivät ole huomanneet äidin tupakoivan?

mä ymmärrän ap sua oikein hyvin. mulla samoja juttuja. mä en polta päivittäin mutta joskus vetelen sauhut kun olen koiria lenkittämässä. mies ei tiedä siitä. mulla on myös muita "omia juttuja". kun olen yksin kotona, saatan tissutella siideriä. ei mun mies näistä suuttuisi, mutta haluan vaan jotenkin pitää ne mun omina juttuina. en halua et mies tietää minusta kaikkea. en näe tässä mitään pahaa.

tämäkö sitten terveellisempi :o muutama rööki päivässä on paljon pienempi haitta kuin kasa herkkuja!! ootte te ihmiset tyhmiä... :headwall:

Siis sä olit jo noinkin pitkään ilman tupakkaa ja aloitit uudelleen :o ? Voi :headwall: .... Olisit keksinyt jonkun paremman "oman jutun". Toi näyttää lähinnä lapselliselta protestilta sille, että miehesi on aina töissä ja sinä lasten kanssa kotona. Miten saat käytyä lapsilta salaa tupakalla? Tai jos poltat heidän näköpiirissään, etkö pelkää, että kertovat miehellesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Siis sä olit jo noinkin pitkään ilman tupakkaa ja aloitit uudelleen :o ? Voi :headwall: .... Olisit keksinyt jonkun paremman "oman jutun". Toi näyttää lähinnä lapselliselta protestilta sille, että miehesi on aina töissä ja sinä lasten kanssa kotona. Miten saat käytyä lapsilta salaa tupakalla? Tai jos poltat heidän näköpiirissään, etkö pelkää, että kertovat miehellesi?

Mä poltan aamulla ennenkuin lapset herää ja päiväunien aikaan. Aina sitä joku rako tulee niin, että lapset ei näe.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

ihan kokemuksesta voin sanoa että hyvin pääsee lapsilta salaa tupakalle. mun lapset oli jo 10 ja 7v kun kysyivät ekaa kertaa että "äiti kun sä viet roskia niin sä joskut haiset tupakalle, miten sieltä tulee tupakan haju"

silloinkaan eivät tajunneet et mä poltin, vaan ihmettelivät kuinka roskiksilta tulee haju. sittemmin kerroin että joskus aikuiset polttaa tupakkaa mutta tein asian niin selväksi kuitenkin et se on typerää eikä niin pidä tehdä.

ei kaikki tupakoitsijat ole typeriä. tähän haluan vielä kertoa erään työkaverini tarinan. hän sain tietää vasta aikuisena että hänen äitinsä poltti.

Siis poltat tupakkaa salaa mieheltäsi ja ihmettelet, miksi et kärähdä siitä ja saa raivoa osaksesi? Enpä osaa muuta sanoa kuin että kehittäkää petikamariin jokin kiva leikki noista samoista elementeistä.

Yhteistyössä