Onko miehesi mustasukkainen?

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Vastaa alla oleviin kysymyksiin rehellisesti.

- Saako sinulla olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä/kavereita?

- Saatko käydä viihteellä ilman miestäsi?

-Hermostuuko miehesi jos joku mies soittaa sinulle tai pyytää sinua kaveriksi facebookissa?

- Saako sinulla olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä/kavereita?Saa

- Saatko käydä viihteellä ilman miestäsi?ehottomasti

-Hermostuuko miehesi jos joku mies soittaa sinulle tai pyytää sinua kaveriksi facebookissa? ei hermostu kaveripyynnöistä,todellakaan,mutta riippuu kuka mies soittaisi.

-Jos olis ollut aiemmin miespuolisia ystäviä niin kyllä varmaan saisi olla. Voi olla että mies vähän katsoisi kieroon jos nyt alkaisin tuttavuutta jonkun miehen kanssa hieromaan.
-Harvemmin tulee käytyä ilman miestä. Tai no nyt raskausaikana ei kyllä ollenkaan. Jos puhe on kavereiden näkemisestä/illanvietosta niin toki saan. Jos puhe on esim. laivalle lähdöstä niin vaatii ehkä vähän pidemmän keskustelun.
-No ei jos on yhteinen tuttu. On se joskus jostain mun facebook-kavereista kysynyt, että kukas toi on jos ei itse tunne, mutta ei se siitä ole hermostunut.

Enpä ole koskaan lupia kysellyt keneltäkään, enkä ole älynnyt edes ajatella kenenkään aikuisen tarvitsevan lupaa ystävyyssuhteisiin.

Harvoin käyn ilman tai kanssa, mutta en muusta syytsä kuin aikataulujen puolesta ole mieheltä mitään lupia menoihini kysellyt.

-Hermostuuko miehesi jos joku mies soittaa sinulle tai pyytää sinua kaveriksi facebookissa?
Ei tosiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22333528:

-Saa olla ja on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä/kavereita
-Saan käyvä viihteellä ilman miestä
-Ei hermostu jos joku soittaa tai pyytää kaveriksi facebookissa.

saa ihan niin paljon kun huvittaa

kyllä. käydään useimmiten yhdessä mutta välillä mies suorastaan pakottaa mut menemään tyttöjen kanssa:)

no ei hermostu! se ei tunne varmaan puoliakaan mun facebookin mieskaavereista kun suurin osa on työkavereita tai vanhoja koulukavereita, mutta eipä sitä juuri kiinnostakaan ketä ne on

Saa olla v.s. kavereita mutta kylla miehesta olisi outoa eika varmaan tykkaisi jos menisin vaikka kahville jonkun miespuolisen kaverin kanssa! Riippuu tietty... jos olisi yhteinen tuttu niin sitten olisi luonnollisempaa varmaan hanestakin. Ei tapahdu kylla juuri koskaan.

Viihteella olen kaynyt ilman riitelya yksinkin, mutta sanotaanko ettei se ilosta hihku jos lahden jonnekin. Luottaa kuitenkin.

Facebookissa kysyy kylla uusista kavereista ja saattaa puolileikillaan kitista jos kommentoin jonkun (joka ei ole yhteinen tuttu) juttuja.. Varmasti kyselisi tarkkaan jos kuulisi mun puhuvan jonkun miespuolisen kaverin kanssa puhelimessa.

En ehka ole kauhean hyva esimerkki kun tosi harvoin kayn missaan iltaisin/viikonloppuisin (ihan omasta halusta kun kotona olemiseen ei sitten jaisi juuri aikaa ja se on nyt tarkeinta kun lapset pienia) eika juuri ole sellaisia miespuolisia ystavia joiden kanssa tulisi oikein vietettya aikaa.. mutta nain meilla!

[QUOTE="hymy";22333618]Saa olla v.s. kavereita mutta kylla miehesta olisi outoa eika varmaan tykkaisi jos menisin vaikka kahville jonkun miespuolisen kaverin kanssa! Riippuu tietty... jos olisi yhteinen tuttu niin sitten olisi luonnollisempaa varmaan hanestakin. Ei tapahdu kylla juuri koskaan.

Viihteella olen kaynyt ilman riitelya yksinkin, mutta sanotaanko ettei se ilosta hihku jos lahden jonnekin. Luottaa kuitenkin.

Facebookissa kysyy kylla uusista kavereista ja saattaa puolileikillaan kitista jos kommentoin jonkun (joka ei ole yhteinen tuttu) juttuja.. Varmasti kyselisi tarkkaan jos kuulisi mun puhuvan jonkun miespuolisen kaverin kanssa puhelimessa.

En ehka ole kauhean hyva esimerkki kun tosi harvoin kayn missaan iltaisin/viikonloppuisin (ihan omasta halusta kun kotona olemiseen ei sitten jaisi juuri aikaa ja se on nyt tarkeinta kun lapset pienia) eika juuri ole sellaisia miespuolisia ystavia joiden kanssa tulisi oikein vietettya aikaa.. mutta nain meilla![/QUOTE]

Tää on suunnilleen se miten meilläkin..

Itseasiassa mä saatan soittaa jollekin miespuoliselle ystävälleni ja sopia meneväni tämän kanssa viihteelle ilman miestäni. Tällaisessa tapauksessa olisin vielä todennäköisesti sen ystävän luona yötä. :D

Saa olla miehiä kavereina, saan käydä jopa kahvilla ja viihteellä heidän kanssaan.
Useimmiten käyn viihteellä ilman miestäni, kuten hän ilman minua (lasten takia).
Ei suutu miesten soitteiluista ja viesteistä. Facebookiin ei kukaan tuttu pyytele, kun tietävät etten sinne mene.

Mulla on miespuolisia kavereita ja käyn viihteellä ilman miestäni, eikä hänellä ole mitään sitä vastaan.

FB:ssä on miespuolisia kavereita, mies tietää siitä eikä ole mustis. En juurikaan saa puheluita miespuolisilta kavereiltani, tekstareita joskus, en mä niistä miehelle raportoi mutta tuskin sitä haittaisi.

Oon siis ihan tossun alla, nyrkin ja hellan välissä, kuten kaikki muslimimiesten vaimot. Vai miten se oli.

Yhteistyössä