Onko miehesi mustasukkainen ja kuinka se ilmenee?

Mun ukko ei selvinpäin tunnusta, että olisi minusta mustasukkainen, mutta kännissä sitten...

Oltiin eilen baarissa ja siihen tuli joku mies sanomaan mun ukollelle, että pitää minusta hyvää huolta kun olen kuulema niin upea ilmestys (hih), muuten hän nappaa minut tms. :ashamed:

Kyllä jännitti, miten tulee käymään - mun ukon ilme oli vähintäänkin hirmustunu, mutta kummasti se loppupeleissä osas hillitä ittensä (kerranki).

Selvinpäin ei onneks tällasta oo havaittavissa, en kai mä muuten vois muuta, kun pitää jotain hemmetin silmänrei'illä varustettua juuttisäkkiä päällä tai sitte pysyä neljän seinän sisällä piilossa mahdollisilta vastakkaisen sukupuolen edustajan kommenteilta. :snotty:

Kuis muilla?

Juu oli... Piti suurinpiirtein kaikki kertoa puheluista ja tekstareista, sen takia jätinkin yhteydenpidon vähiin kavereihin :ashamed:
Syytteli kaikesta, ties mistä, aiheettomasti... Ja tietty kaikki korostu kun oli jotain ottanu... Yhessä ei voitu käydä missään...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Juu oli... Piti suurinpiirtein kaikki kertoa puheluista ja tekstareista, sen takia jätinkin yhteydenpidon vähiin kavereihin :ashamed:
Syytteli kaikesta, ties mistä, aiheettomasti... Ja tietty kaikki korostu kun oli jotain ottanu... Yhessä ei voitu käydä missään...
Tuollainen on kyllä perseestä, ilmankos on ex.

vieras
onhan tuo,en saa pitää yhteyttä kavereihin enkä käydä yksin missään.alkuaikoina kävimme yhdessä ravintolassa ja siellä en koskaan saannut tanssia muitten kanssa joten sekin loppui.

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Oltiin eilen baarissa ja siihen tuli joku mies sanomaan mun ukollelle, että pitää minusta hyvää huolta kun olen kuulema niin upea ilmestys (hih), muuten hän nappaa minut tms. :ashamed:
YÄK! Mä en haluaisi keneltäkään mieheltä, en omalta enkä vieraalta, kuulla olevani sellainen, josta 'pidetään huolta'. Pidän huolen itse itsestäni! Minuun joko voi luottaa tai ei voi! (Tähän asti ainakin on parisuhdeasioissa voinut.)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tuollainen on kyllä perseestä, ilmankos on ex.
Niinpä. Sepä se suurin syy olikin eroon...

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
YÄK! Mä en haluaisi keneltäkään mieheltä, en omalta enkä vieraalta, kuulla olevani sellainen, josta 'pidetään huolta'. Pidän huolen itse itsestäni! Minuun joko voi luottaa tai ei voi! (Tähän asti ainakin on parisuhdeasioissa voinut.)
Niin ja mitenkä minä olisin voinu vaikuttaa vieraan ihmisen sanomisiin?

Sulla on ihmeellinen tapa tulla jokaiseen (ulkonäköä koskevaan) ketjuun joillain tapaa nostamaan itseäsi jalustalle.

Muoks! Sori, sekoitin sinut Swingiin.

Vähän sama sit ku serkkuni sanoi mun miehelle 21 vuotta sitten, että älä suututa tota sitten, että se on aivan hullu kun sen saa vihaiseksi... mies on kyllä jonkun kerran kokeillut :LOL: :whistle:

Niin ja mitenkä minä olisin voinu vaikuttaa vieraan ihmisen sanomisiin?

Sulla on ihmeellinen tapa tulla jokaiseen (ulkonäköä koskevaan) ketjuun joillain tapaa nostamaan itseäsi jalustalle.
Et tietenkään voi vaikuttaa vieraan ihmisen sanomisiin! En sitä tarkoittanutkaan.

En muista kovin moniin ulkonäkökeskeisiin ketjuihin edes kirjoitelleeni! Niissäkin mihin olen kirjoitellut, olen eniten kritisoinut naisten tarvetta miellyttää jotain kuviteltua ihannekuvaa (tissien toppaamiset jne.). Sekoitatkohan minut nyt oikeasti johonkuhun toiseen?

Muoks: Väärinkäsitys oli siis ilmeisesti kyseessä!

Yhteistyössä