Onko mieheni tyhmä vai muuten vain vaikea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh

Vieras
Kävin poistamassa kierukan vähän aikaa sitten sitten aknen takia ja en käytä nyt mitään ehkäisyä. Haluaisin vielä yhden lapsen ja olen miehelle jo kauan puhunut siitä,mies ei kuitenkaan ole lämmennyt ajatukselle.
Kerroin tietysti heti miehelle kun kävin poistamassa kierukan ja sanoin että nythän olisi hyvä aika lapselle muutenkin. Mies vain totesi että eikä ole.

Sanoin miehelle että ehkäisy on sitten miehen vastuulla jos seksiä haluaa,minä haluan olla nyt ilman hormoneja vähän aikaa mutta kortsu on minulle ok. Mies ei halua käyttää niitä eikä nytkään ole ostanut niitä. Eilen kuitenkin harrastimme seksiä. Jälkeenpäin sanoin että unohdit näköjään kondomin ja mies vain naureskeli että niin näköjään kävi.

Eli mies sanoo että ei haluaisi lasta mutta toimii toisin. Minkä takia pitää olla noin vaikea? Puhuin tänään vielä asiasta ja hän vain hymyili. Ihan kuin hän haluaisi että lapsi olisi "yllätys" eikä siitä saa puhua vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taitaa olla miehesi mieli muuttunut ;)

Aivan mutta ei halua puhua siitä..

mutta onneks silläkin on sitten vielä 9kk aikaa sulatella sitä tietoa. ja jo vanhastaan tietää että mitä tuleman pitää. ehditte kyllä jutella myöhemminkin. jos mies ei lasta tahtoisi olisi passittanut sinut heti hakemaan jälkiehkäisyä.

Yhteistyössä