Onko mieheni poikkeava ruoan suhteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras

Mies usein valittaa, ettei mukamas vois syödä kotona,milloin on ns."kumiperunoita" ja milloin mitäkin. Tuolloin usein soittaa ja pyyttää lupaa lainata rahaa kavereilta, että voisi ostaa kaupasta jotain ruokaa (siwa on aivan kodin vieressä). Pyyttää, että antaisin hänelle sitten rahaa seuravaksi päiväksi, jotta voisi maksaa velan pois. En ole tähän suostunut. Olen sitä mieltä, että jos kotiruoka ei kelpaa, niin sitten olkoon ilman (aina voi syödä leipää ja juoda maitoa). Olenko liian tiukka? Tuntuu mälsältä kieltääkin, mutta loppuviimeksi ajattelen mielestäni miehen parasta. Ei kai ole hyvä, että oppii aina saamaa sitä parasta ja herkkuruokaa. Toki vikkorahallansa saa ostaa,mutta lisärahaa en ruokailuun mielelläni anna.Miten teillä muilla??
Kaikki muutkin miehet kuulemma saa aina rahaa jne...

Alkuperäinen kirjoittaja help:
Mies usein valittaa, ettei mukamas vois syödä kotona,milloin on ns."kumiperunoita" ja milloin mitäkin. Tuolloin usein soittaa ja pyyttää lupaa lainata rahaa kavereilta, että voisi ostaa kaupasta jotain ruokaa (siwa on aivan kodin vieressä). Pyyttää, että antaisin hänelle sitten rahaa seuravaksi päiväksi, jotta voisi maksaa velan pois. En ole tähän suostunut. Olen sitä mieltä, että jos kotiruoka ei kelpaa, niin sitten olkoon ilman (aina voi syödä leipää ja juoda maitoa). Olenko liian tiukka? Tuntuu mälsältä kieltääkin, mutta loppuviimeksi ajattelen mielestäni miehen parasta. Ei kai ole hyvä, että oppii aina saamaa sitä parasta ja herkkuruokaa. Toki vikkorahallansa saa ostaa,mutta lisärahaa en ruokailuun mielelläni anna.Miten teillä muilla??
Kaikki muutkin miehet kuulemma saa aina rahaa jne...

?

Tee sille niin kuin minä pojalle, jos ei syö saa lusikallisen rypsiöljyä. Siitä saa tarvittavan energian ja hyviä rasvahappoja. Vatsaa se ei täytä, ja maistuukin pahalle, mutta jos haluaa siihen ruuan vaihtaa, niin OK.

:o ainut mitä en miehelleni syöttänyt oli kala ja silloin sai valita ostoksensa itse. Kalan syöttäminen olis vienyt sen hengen.

otat sitä ukkoas nenästä kiinni, tunget ruokaa naamaan ja karjut korvaan, että niele. ei se mitään viikkorahoja tarvii.

meillä on ap aika samanlainen tilanne!!
Tosin mies ei multa pyydä rahaa, vaan ei vaan tykkää syödä kotona, on mielummin ilman ruokaa.
Ei vaan kuulemma jaksa syödä.
Sitten käy salassa pizzalla ja grillillä=)

Miehesi on ihan normaali :) Kokeilkaa aluksi makuannoksia-maistelette vaikka kahta eri lajia ruokaa kolme lusikallista kumpaakin:) Ja törsyyrahaa herkkuihin saa, kun on maistanut kaikkea :)

Meillä oli kerran rahat tosi vähissä ja miehellä yövuoroviikko. No isäntä on aina yövuoroviikolla tosi kiukkunen ja niin silloinkin. Olin käynyt viimeisillä rahoillani ostamassa jotain kaupasta, jotta saadaan kaikki syödä ja laitoin ruuan valmiiksi. No miespä ei voinut sitä syödä ja kävi matkalla töihin mäkkärissä hampurilaisella! Ei se minun tekemä ruoka mitään gourmeeta ollu mutta tolla mäkkärinhinnalla oltais saatu kunnon ruuat muutamaks päiväks. Sillon ketutti!

no aika outoa :o (sori ihastuin näihin hymiöihin ja tungen joka paikkaan :ashamed: )itse en kokkaa yksin ollessa vaan syön leipää/eineksiä, mutta sitten kun poika on niin teen ruokaakin. Mielestäni jos ei kotiruoka kelpaa niin käske ukkoas tekemään maistuvammat pöperöt.

miehestä puhu ,ei semmoinen ole mies vaan iso kakara , jolle vaimo leikkii äitiä. ei tommosen kans voi olla oikeesti aikuinen tasa arvoinen vaimo , vaan martyyri äitiydestä nauttiva ihminen.