Onko miehen siskon kanssa pakko olla ystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli voisko siis todeta että miehen sisko/siskot on vaikeita ihmisiä?
tän keskustelun perusteella. Itse en myöskään ole miehen siskon ystävä en edes kaveri, mut pakosta tulen toimeen..

eli voisko siis todeta että miehen sisko/siskot on vaikeita ihmisiä?
tän keskustelun perusteella. Itse en myöskään ole miehen siskon ystävä en edes kaveri, mut pakosta tulen toimeen..

Kuten moni muukin on todennut, elämä helpottuu kummasti jos yrittää tulla toimeen miehen siskon (ja sukulaisten) kanssa. Mutta jos kemiat ei kohtaa, niin on parempi kaikkien kannalta, että veljen vaimot ja siskot pysyy eri nurkissa ja näkee vain jos on pakko. Minä siskona en jaksa enää välittää veljen vaimon p-puheista, joten nykyään voidaan olla samassa tilassa mutta yhteistä puhuttavaa meillä ei ole, ja hyvä niin.

Mä tulin alun alkaen ihan ok:sti juttuun miehen isosiskon kanssa. Sitten hän meni ja teki jotain todella loukkaavaa ja voin sanoa että seuraavat 2-3v meni todellakin inhoten kyseistä ihmistä. Sukujuhlissa ja sen sellaisissa oltiin ihan asiallisen neutraaleissa väleissä, mutta sisällä kyllä kiehui.. Nykyään olen jo antanut anteeksi ja pystyn olemaan ihan aidon asiallisen neutraaleissa väleissä hänen kanssaan, mitään kavereita meistä ei kyllä koskaan tule :)

Yhteistyössä