Onko miehelläsi vauvakuume?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minun miestäni vaivaa ja kovasti. Itselläkin vaikka vauvaa toivoisin niin järki pistää vastaan. Meillä on jo yksi lapsi ja mies kovasti tahtoisi jo toisen. Ja minua epäilyttää myös hiukan raskausaika. Toisen lapsen kyllä haluaisin, vaikka heti, mutta järki jänistää. Mies taas yrittää pehmitellä. Tuli silmät hehkuen toissa päivänä minua keittiössä vastaan meidän pieni ja siskon muksu sylissään et "Näitä lisää! Mie haluun kaksoset vaiks heti! Eiks oiskin kivaa?" Ja mie vaan nieleskelin... Itse olen kahden vaiheilla ja mies tahtoisi vaikka heti.

on vauvakuume miehellä. mistähän mulle saataisi??
miehellä ei vielä yhtään omaa lasta, mulla yks. yli vuosi yritettiin saada lasta ja se jäi tauolle kun jouduin olkapää leikkaukseen, lääkäri sano et olkapää saatava kuntoon ensin, kun en voi raskaana ollessa niitä särkylääkkeitä syödä.

mut nyt tuntuu et haluunko oikeesti toista lasta, eka on 6v ja on jo omatoiminen. toisaalta joo, mut sitten mietin miten jaksan aloittaa vaippa ja vauva rumban alusta. ja synnytys ja lihominen ei kauheesti houkuttele

Mun miehellä ei oikein koskaan oo ollu vauvakuumetta, ja nelonen on jo tulossa. Ei oikein "tykkää" vauvoista, lapsista kyllä kovasti. :D Että hällä on kyllä lapsikuume! Puolivuotiaat on jo oikein mukavia, mutta kun noilla meidän vastasyntyneillä on ollu niin pahat refluksit, niin se on vähä pelottavaa katseltavaa, kun meinaa tukehtua vauva koko ajan...

Yhteistyössä