Onko miehelläsi sinusta kuvaa missään? Onko sinulla miehestäsi kuvaa jossain?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Elikäs, onko miehelläsi sinun kuvaasi kukkarossa, takataskussa, työpöydän laatikossa, näytönsäästäjänä tai vaikkapa työpöydällä töissä?

En siis tarkoita sitä, että perheenne valokuvat on tallennettu tietokoneelle ja sieltä löytyy myös sinun kuvasi, vaan sitä, että se on jotenkin tärkeä miehellesi ja tahtoo pitää vaikkapa työmatkoilla mukana?

Me naiset käsittääkseni ollaan tämmöisiä, että lasten kuvia on aina vähän jossain kukkaron kulmassa tai lokerossa jne..
Minun miehelläni on minusta bikinikuva työpöydällään kotona ja omassa työhuoneessaan töissä. Ja ihan omasta halustaan pitää niitä siellä. Ja sen lisäksi hänellä on toisinaan kuvani taustakuvana puhelimessa. Niin ja puhelimeen tahtoo lapsista tuoreet kuvat työmatkalle mukaan.

Itselläni ei ole miehestä kuvaa kuin olkkarin kirjahyllyssä, koska hän vihaa valokuvissa olemista, niin joo ja puhelimessa tietty on miehestä kuvia.. Semmoinen pieni passikuva ois kiva tonne kukkaroon jemmaan.

Hih,ei sentään bikinikuvia ole missään pöydillä :D Sillä taitaa olla rähjäisessä lompakossaan meijän hääkuva,sellainen pieni kuva...vai olenko minä siinä vaan...en muista.

Mulla on miehen passikuva lompsassa.

Lompakossa mulla on miehen vanha kelakortti (15 vuoden takaa), muuta kuvaa ei ole vaikka kuinka monta kertaa olen pyytäny et kävis otattaa kopissa jonkun kuvan, mutta ei...
Lapsien kuvat löytyy myös rahapussista :heart: :heart:

Niin joo ja miehellä ei kyllä ole mun kuvaa missään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ei oo kuvia. eikä mullakaan oo kuvia hänestä. ihan tarpeeks nähdään livenä ja muistamme ONNEKS miltä toinen näyttää. :D

Meidän perheessä taitaa olla alkavaa dementiaa, kun ollaan nytkin oltu toista kuukautta neljän seinän sisällä ja "ei muisteta mille toinen näyttää".. :laugh: Monta kertaa päivässä pitää käydä katsomassa oikein liki ja kuviakin on joka puolella oltava :laugh: *hih*

Miehellä on toisella työpaikalla mun kuva tietokoneen taustakuvana. Lompakossa on 2 kuvaa minusta ja lapsista. Puhelimessa on taustakuvana lapsien kuva. Itellä on puhelimessa lapsien kuva, miehestä kuva lompakossa ja sydämessä :)

Miehellä on tietokoneella taustakuvana ja lompakossa mun kuva sekä kännykässä taustakuvana meidän kuva, mutta mulla on vaan tuo sama kännykuva omassa puhelimessani ja satunnaisesti meidän toinen kuva mesen keskustelukuvana.