Onko miehelläsi harrastusta joka VI***TAA sinua?

  • Viestiketjun aloittaja piippan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Kun olisi itselläkin oma talli :D Ja jääkaappi+kannettava netillä siellä, niin saisi rauhassa 'laitella' autoa.
no niinpä :) noilla on telkat,netit ja tottakai se jääkaappi..voi hemmetti että mua rassaa joskus..ku aina tullaan kännis ja aletaan riehuu :/
Pojat on poikia... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Kun olisi itselläkin oma talli :D Ja jääkaappi+kannettava netillä siellä, niin saisi rauhassa 'laitella' autoa.
no niinpä :) noilla on telkat,netit ja tottakai se jääkaappi..voi hemmetti että mua rassaa joskus..ku aina tullaan kännis ja aletaan riehuu :/
Pojat on poikia... :D

on mut joku raja siinä ettätullaan lapset säikäyttään riehumisella..mulla ei siis muuten tota harrastusta vastaan oleka koska iteki tykkään autojen kaa häärätä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Kun olisi itselläkin oma talli :D Ja jääkaappi+kannettava netillä siellä, niin saisi rauhassa 'laitella' autoa.
no niinpä :) noilla on telkat,netit ja tottakai se jääkaappi..voi hemmetti että mua rassaa joskus..ku aina tullaan kännis ja aletaan riehuu :/
Pojat on poikia... :D

on mut joku raja siinä ettätullaan lapset säikäyttään riehumisella..mulla ei siis muuten tota harrastusta vastaan oleka koska iteki tykkään autojen kaa häärätä..
:ashamed: Luulin että siellä tallilla..
 
IhanaValo
Se harrastaa yhtä keräilykorttisarjaa, ja niillä pelaamista. Ei Pokemonia sentään, mut silti ottaa välillä pähän kun ne räpeltää niitä korttejaan ja käy pelailemassa..huomenna on menossa Mikkeliin, siellä sen vapaapäivä sit kuluukin.

Nuo sen keräämät sarjiksetkaan ei ärsytä niin paljoa ku tuo korttien räpellys. :kieh:
 

Yhteistyössä