Onko METSOLA muka oikeesti kokki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rihanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rihanna

Vieras
Ei pese käsiään virtsaamisen jälkeen ja on opettanut saman tavan lapsilleen. Onko tuo ihminen oikeesti suorittanut hygieniapassin?

Kertoo perheensä syövän terveellisesti, mutta syövät taas makaronia. Eilen oli makaronilaatikkoa, tänään makaronia ja kalapuikkoja. Ei kalapuikot ainakaan mun käsittääkseni ole mitään terveellistä ruokaa. Kalan voi syödä paljon terveellisemmässäkin muodossa.

METSOLAN mielestä yhtä päivän ateriaa ei voi korvata ruisleivällä jonka päällä on kasviksia, kananmunaa, lihaa yms. vaan mielummin pitää syödä nuudeleita kinkun kanssa. Mä en ole edes kokki ja osaan silti päätellä kumpi noista olis ravitsevampi vaihtoehto.

Sit se kun METSOLA kertoo ostavansa perheen terveelliset ruuat todella halvalla niin ei mene läpi ainakaan mulle. 6 henkinen perhe ei voi syödä niin halvalla terveellisesti kuin mitä METSOLA esittää. Tai no ehkä hänen mielestään kun hän kerran maidon laimentaa vedellä.

Hei, se että on vaikkapa suurtalouskokki ei tarkoita että tietäis ravintoarvoista tai edes ruuanlaitosta juuri paskaakaan. Joku parin vuoden amiskoulutus ei vielä joulua tee.

Jotkut kokit on asiantuntevia ja kiinnostuneita, jotkut taas ei. Vaikkapa koulun ruokalan kokit ei taida liiemmin ravintoarvojen perään surra, ei ne muuten kehtais kouluruokaa tarjoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai no ehkä hänen mielestään kun hän kerran maidon laimentaa vedellä.

:headwall:

Täst asiast on muuten aikaa ihan tolkuttomasti. Oli jostain säästämisest sillon juttua ja sit tuli tää et punasta maitoo ku laimentaa vedellä siitä saa kevytmaitoa mut tulee halvemmaks :D

METSOLA on sanonut olevansa ravintolakokki eli ei ole mikään suurtalouskokki. Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta eikö vanha sanonta sano että suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
METSOLA on sanonut olevansa ravintolakokki eli ei ole mikään suurtalouskokki. Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta eikö vanha sanonta sano että suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

No tuota tää on netti ja ihan kuka vaan voi sanoo olevansa vaikka napatanssija :whistle: eikä se tarkota että oikeesti on :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Nostan teille sen ketjun ja tässä suora linkki

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1463703#m16574054

:x

:o :$ :x ja mulle kun pienestä pitäen opettiin,et kädet pestään aina vessareissun päätteeksi :whistle:

Hei, ei niitä tarvii pestä PAITSI JOS ON KÄYNYT PASKALLA, suotta kuivuu vaan :D :D :D.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Nostan teille sen ketjun ja tässä suora linkki

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1463703#m16574054

:x

:o :$ :x ja mulle kun pienestä pitäen opettiin,et kädet pestään aina vessareissun päätteeksi :whistle:

Hei, ei niitä tarvii pestä PAITSI JOS ON KÄYNYT PASKALLA, suotta kuivuu vaan :D :D :D.

ai,niinkös se meneekin :o ja suotta oon lapsellekin opettanut ( kuin myös pväködin opettajat ) saman jalon taidon :snotty: :xmas:

Yhteistyössä