Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 18:37 ÄITÄI kirjoitti:Mä en ole aivan varma, sillä en tunne muita joille näin olisi käynyt: rv12 alkoi yöllä verenvuoto, tuli voimakkaasti ja pieni möykky tippui vessanpönttöön. Järkyttyneenä en tajunnut sitä nostaa pois pytystä, vaan rutiininomaisesti vedin vessan. Odottelimme viikonlopun yli mieheni kanssa kotona itkun sekaisin fiiliksin, koska sairaalasta niin käskettiin. Maanantaina menimme toteamaan ultraan keskenmenoa, mutta lääkäri totesikin "täällä on vielä yksi" -näin muistaisin hänen sanoneen... Poika syntyi täysiaikaisena. Voiko kaksosraskaudessa toinen vauva selviytyä kun toinen menee kesken? Koska vuotoa ei enää maanantaina ollut, ei lääkäri dokumentoinut äitiyskorttiin muutakuin "yksi, elävä sikiö" -minulla ei siis ole mitään mustaa valkoisella mahdollisesta menetyksestä.
Anteeksi jos tämä kirjoitus loukkaa teitä, kun minulla loppu oli kuitenkin onnellinen, mutta kuitenkin uskokaa: suren vauvaa, jota ei ehkä ole koskaan ollutkaan. Vai onko?
<div class="small">[ÄITÄI muokkasi tätä viestiä 26.10.2004 klo 18:39]</div>
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 00:29 eräs kirjoitti:Sain keskenmenon raskausviikoilla 21+2,suht.pitkällä jo siis.syytä tähän ei koskaan ole löytynyt.Tapauksesta on viisi vuotta ja vieläkin se mielessä kummittelee.Toivon koko sydämmestäni kaikille saman kokeneille paljon jaksamista.Elämä helpottaa ajan kanssa,vaikka unohtaa ei täysin voisikaan.. :'(