Onko masennuksesta kärsivän vaikea saada lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pppppppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pppppppp

Vieras
Jos eroaisin miehestä ja haluaisin olla lasten huoltaja niin onko vaikea saada jos olen kärsinyt masennuksesta? Olen käynyt yksityiselläpuolella ja sanonut meidän huonosta tilanteesta ainoastaan 1kerran käydessäni perheneuvolassa ja työterveydessä. Mies kävi melkein fyysisesti kimppuun riidassa ja uhkasi henkisesti minua vk-loppuna, otin lapset ja lähdimme mummolaan. Nyt mietin ttilanntta tämänviikon ja ensi viikolla lapset menee kotiin ja on toisen mummon kanssa.
 
Siis ei ole lapsia kohtaan ollut vaan minua kohtaan ja henkisesti. Ja miten tuon nyt todistaa vaikka kirjoitin ylös mutta kun luin jälkeenpäin niin oli aika hutera kirjoitus ja ilman todistajia, ainoastaan lapset. Pelkäsin tilanteessa. Puolusti tilanteessa äitiään.
 

Yhteistyössä