J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:kaupungin kämpän ainakin saa. ei edes takuumaksua. ainakaan helsingissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vuokranantaja:Kannattaa kertoa avoimesti vuokranantajalle että luottotiedoissa on merkintä, jo siinä vaiheessa kun ottaa yhteyttä tai menee katsomaan asuntoa. Lisäksi kannattaa selvittää ihan ilman erillistä kysymistä, että miten aikoo rahoittaa vuokran maksun kuukausittain. Kyllä mä olen vuokrannut myös luottotiedottomalle, ja ihan hyvin on toiminut.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Kunnan on pakko myöntää asunto myös luottotiedottomalle, muuten tässäkin maassa moni asuis veneen alla..
Mutta mitä oon kuullu niin useesti vuokrasopimusta saatetaan alkuunsa tehä määräaikaisena yms. kun katotaa että maksaako se asukas vuokrat jne..
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Alkuperäinen kirjoittaja Vuokranantaja:Kannattaa kertoa avoimesti vuokranantajalle että luottotiedoissa on merkintä, jo siinä vaiheessa kun ottaa yhteyttä tai menee katsomaan asuntoa. Lisäksi kannattaa selvittää ihan ilman erillistä kysymistä, että miten aikoo rahoittaa vuokran maksun kuukausittain. Kyllä mä olen vuokrannut myös luottotiedottomalle, ja ihan hyvin on toiminut.
Peesaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Firmoilta tuskin saa, yksityiseltä voi löytääkin jos löytää mukavan vuokranantajan, kuten itselläni kävi tuuri :flower: Aluksi tehtiin 6kk soppari, 2kk vuokratakuut heti käteen, kolmatta takuuvuokraa maksan yhä erissä ja tuon 6kk lähestyessä loppua tehtiin jatkoksi vuoden soppari jota sitten toivottavasti taas jatketaan, koska luonnollisestikin vuokrat hoidan, niitten hoitamattomuudesta ei luottotiedottomuuteni johdu. Vaikka merkintälistani olikin pitkä ja järjellä ajatellen kukaan ei olisi varmaan minua vuokralaisekseen ottanut, mutta onneksi ihmisillä on vielä sydämiäkin :heart: