Onko mahdollista löytää vielä rakkaus 34v

  • Viestiketjun aloittaja "tiiti"
  • Ensimmäinen viesti
"tiiti"
Eli jos nyt eroaisin miehestäni niin voinko vielä löytää rakkauden? Siis miehen ketä rakastan aidosti ja hän minua? Se on ainut asia mitä oikeastaan kaipaan elämässä. Aitoa rakkautta.
Nyt minulla suhde mieheen jota en rakasta yhtä paljon kuin hän minua. Olen pettänyt ja hän käyttäytyy välillä minua kohtaan huonosti, alistavasti ja on narsisti. Käyttää henkistä väkivaltaa. Niin ja meillä lapsia. Haluaisin niin rakastua ja kokea rakkauden ja saada tämän rakkauden itselleni. Onko turhaa toivetta vain minulle?
 
"tiiti"
Miten narsisti voi rakastaa?

Ärsyttää, kun ihmiset viljelevät tuota diagnoosia joka paikassa selvästi täysin päin seiniä.

Ja joo, ei kai rakastuminen ikää katso.
Niin, miten mies joka rakastaa voi haukkua vitun tyhmäksi ja ääliöksi toista. Kusipääksi ym. nimitellä ja kiroilla. Niin ja aina toinen tekee väärin ja siitäkin saa kuulla.
Varsinkin riidoissa. Eikö sellainen ole narsisti? Ehkei sitten rakasta vaikka sanoo niin muttei tarkoita.
 
[QUOTE="vieras";24185571]yx mummeliisa ainakin on löytänyt :)[/QUOTE]

Minä löysin nykyisen puolisoni aikoinaan jäätyäni leskeksi edellisestä liitosta.
Olin muutamaa vuotta ap:tä vanhempi silloin.
(Ja paljon tulevaa miestäni, mutta se toinen topic)

:)
 
Smää
Tää toinen kierros menee sillä tavalla, että mulla ja kavereilla on jo omaisuutta fyrkkaa sun muuta aikas paljon. Joten aika paljon joudut laittaa meikkii päähän, että pystyt kilpailee nuorempies kanssa.
 
"tiiti"
Alkuperäinen kirjoittaja Smää;24219776:
Tää toinen kierros menee sillä tavalla, että mulla ja kavereilla on jo omaisuutta fyrkkaa sun muuta aikas paljon. Joten aika paljon joudut laittaa meikkii päähän, että pystyt kilpailee nuorempies kanssa.
Ahaa eli tiukka pillu on se mikä rulaa ja yh:t älkää vaivautuko?
 
Smää
[QUOTE="tiiti";24219824]Ahaa eli tiukka pillu on se mikä rulaa ja yh:t älkää vaivautuko?[/QUOTE]

Mites pillun tiukkuus tähän liittyy, meinaatko että nuoremmilla on aina automaattisesti tiukempi. Kyse on lähinnä siitä, että kun on mistä valita niin 34 on kohta 44, kauneus on katoavaista ja kun naiset rakastaa rahaa niin rahat pysyy tilillä aina.
 
"tiiti"
Alkuperäinen kirjoittaja Smää;24219837:
Mites pillun tiukkuus tähän liittyy, meinaatko että nuoremmilla on aina automaattisesti tiukempi. Kyse on lähinnä siitä, että kun on mistä valita niin 34 on kohta 44, kauneus on katoavaista ja kun naiset rakastaa rahaa niin rahat pysyy tilillä aina.
Eli nämä 25v ei vanhene tai liho koskaan? =) Niin ja parempihan se on ottaakin elätettäväksi sellainen 20v opiskelija. Joo, pitääpi muistaa opettaa tytölle että ei katso edes oman ikäisiin vaan ottaa 10v vanhemman miehen jolla 100 000 tilillä. =) Onneksi on perinyt äitinsä kauneuden.
 
Totta kai voi. Lisäksi se voi olla kypsempi rakkaus kuin edelliset. Oletko joskus rakastanut miestäsi kovasti? Mielestäni rakkaus tarvitsee huolenpitoa. Sen saa kukoistamaan tahdolla, mutta sen saa myös sammutettua halutessaan. Tyhjästä on taas vaikeaa saada kukoistusta aikaiseksi.
 
Mies 46 v
En usko. Olet jo kyynistynyt liikaa ja vaikket olisikaan, niin tarjolla on enää vain käytettyjä miehiä (jotka on potkaistu epäkelpoina pois kiertoon) tai jotka ei ole koskaan edes kenellekkään kelvanneetkaan.

Lisäksi miehetkin joita on tarjolla sinulle ovat kyynistyneet.

Kyllä se on nyt niin että edessä on pelkkää alamäkeä sitä lopullista kuoppaamista odotellessa. Kannattaa silti ottaa ilo irti siitä mistä saa.
 
Mies 46 v
Alkuperäinen kirjoittaja Smää;24219837:
Mites pillun tiukkuus tähän liittyy, meinaatko että nuoremmilla on aina automaattisesti tiukempi. Kyse on lähinnä siitä, että kun on mistä valita niin 34 on kohta 44, kauneus on katoavaista ja kun naiset rakastaa rahaa niin rahat pysyy tilillä aina.
No en ole tuosta aiheesta keskustelun aloittanut, mutta kommentoidaan nyt.

Ei toki nuoremmalla aina tiukempi, mutta synnyttäneellä ainakin on löysempi. Se on syytä ottaa huomioon kun puhutaan ns. pre-used tavarasta.
 
"tiiti"
No en ole tuosta aiheesta keskustelun aloittanut, mutta kommentoidaan nyt.

Ei toki nuoremmalla aina tiukempi, mutta synnyttäneellä ainakin on löysempi. Se on syytä ottaa huomioon kun puhutaan ns. pre-used tavarasta.
Hyviä kommentteja! Niin, eli eronneet eivät tavoita toisiaan tai ainakin ovat molemmat liian kriittisiä toisilleen ja hakevat jotain unelmakumppania mitä ei olemassa. Miehet kilpailevat 25v suosiosta nuorien jannujen kanssa ja naiset katsovat vanhempia miehiä jotka ei kiinnostuneita "jo käytetystä" tavarasta. Ihme että edes tulee uusioperheitä? Mitäköhän ongelmayksilöitä he ovat?
 
"tiiti"
En usko. Olet jo kyynistynyt liikaa ja vaikket olisikaan, niin tarjolla on enää vain käytettyjä miehiä (jotka on potkaistu epäkelpoina pois kiertoon) tai jotka ei ole koskaan edes kenellekkään kelvanneetkaan.

Lisäksi miehetkin joita on tarjolla sinulle ovat kyynistyneet.



Kyllä se on nyt niin että edessä on pelkkää alamäkeä sitä lopullista kuoppaamista odotellessa. Kannattaa silti ottaa ilo irti siitä mistä saa.
Puhutko kokemuksen rinta äänellä?
 
"niin"
[QUOTE="tiiti";24225007]Hyviä kommentteja! Niin, eli eronneet eivät tavoita toisiaan tai ainakin ovat molemmat liian kriittisiä toisilleen ja hakevat jotain unelmakumppania mitä ei olemassa. Miehet kilpailevat 25v suosiosta nuorien jannujen kanssa ja naiset katsovat vanhempia miehiä jotka ei kiinnostuneita "jo käytetystä" tavarasta. Ihme että edes tulee uusioperheitä? Mitäköhän ongelmayksilöitä he ovat?[/QUOTE]

No, uusioperheet ainakin ovat usein ongelmallisia.
Ellei edelliset pouolisot ole kuolleet.
 

Yhteistyössä