vieras
Nehän on tapahtuneet aikojen aloista saakka sykleittäin. Nyt on taas aktiivinen kausi menossa.
hopAlkuperäinen kirjoittaja se joku:En juurikaan seuraa uutisia, kun mä oon aatellut että kyllä se elämä rullaa siltikkin, vaikka jossain sortuisi, järisisi, purkautuisi tai jotkut sotisi. Ihmiset itse ovat luoneet keinotodellisen maailman, jolla ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. Nöin kärjistäen. Tosin 100 vuotta sitten olisi varmaan ollut helpompaa, jos vaikka olisi sattunut yhtä paljon luonnonmullistuksia kuin nyt, koska useimmilla olisi ollut omaa maata mistää yrittää nyhtää elantonsa.
no emmä varsinaisesti sitä junien myöhästymistä tos ny aja takaa..Alkuperäinen kirjoittaja feger:Anteeksi, mutta tuo junajuttu pisti vähän hymyilyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla tuli se jo talvella mieleen, kun ensin uutiset huusi junien myöhästymistä myrskyn takia ja sen jälkeen Chilessä maa järisi
On tässä ketjussa Majurikin ja ihan kuin lepsakin olisi vilahtanutAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mammat ne täällä tärisee pelosta.
Taidat olla erittäin oikeassa Maanjäristysalueilla, joissa tsunamien riski on suurin, asuu nykyisin valtavasti ihmisiä. Meressä on ruokaa, joten ihmiset hakeutuvat sen läheisyyteen.Alkuperäinen kirjoittaja Noniin:Islanti sijaitsee mannerlaattojen repeämiskohdassa (koko islanti on syntynyt siitä) eli siellä on ihan normaalia että tällaista tapahtuu aika ajoin. Se miksi ihmisiä kuolee paljon näissä edellä mainituissa luonnonmullistuksissa, johtuu siitä että ihmisiä asuu paljon niillä alueilla (ei islannissa, mutta muuten mannerlaattojen saumakohdissa, tuliperäisellä ja samalla hyvin hedelmällisillä alueilla jne). Eli, luonto ei ole päättänyt et harvennetaan porukkaa tuolta ja tuolta vaan ihmiset ovat omasta tahdostaan tai pakon edessä menneet seuduille missä sattuu ja tapahtuu.
Kuka näin ennustaa?Alkuperäinen kirjoittaja no:Olisko ollut 21.12.2012. Joku varmaan muistaa paremmin??Alkuperäinen kirjoittaja ..:Minä päivänä vuonna 2012 maailmanloppu tulee? Tai jos et tiedä päivämäärää, niin tulethan sitten 2013 vuoden ensimmäisenä päivänä selittämään mikä meni pieleen kun maailmanloppua ei taaskaan tullut.Alkuperäinen kirjoittaja no:Ennen maailmanloppua 2012 on ennustettu tulevaksi pahoja luonnon katastrofeja ja nyt niitä onalkanut tulemaan..
jotenkin siltä tuntuu, mitppä sitä liikka pohtimaan, loppu tulee kun se tulee ja sitä ennen vain vahvimmat selviää ja kuolevat sitten sukupuuttonn tms.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mammat ne täällä tärisee pelosta.
Joskus joulukuussa kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja no:Olisko ollut 21.12.2012. Joku varmaan muistaa paremmin??Alkuperäinen kirjoittaja ..:Minä päivänä vuonna 2012 maailmanloppu tulee? Tai jos et tiedä päivämäärää, niin tulethan sitten 2013 vuoden ensimmäisenä päivänä selittämään mikä meni pieleen kun maailmanloppua ei taaskaan tullut.Alkuperäinen kirjoittaja no:Ennen maailmanloppua 2012 on ennustettu tulevaksi pahoja luonnon katastrofeja ja nyt niitä onalkanut tulemaan..
Hä? Minä mitään tärise. Kunhan pohdin asioita.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mammat ne täällä tärisee pelosta.
NäinAlkuperäinen kirjoittaja ***:Jos on vähääkään lukenut Raamattua, niin näinhän se menee! Ja tää on vasta alkusoittoa...
NostradamusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka näin ennustaa?Alkuperäinen kirjoittaja no:Olisko ollut 21.12.2012. Joku varmaan muistaa paremmin??Alkuperäinen kirjoittaja ..:Minä päivänä vuonna 2012 maailmanloppu tulee? Tai jos et tiedä päivämäärää, niin tulethan sitten 2013 vuoden ensimmäisenä päivänä selittämään mikä meni pieleen kun maailmanloppua ei taaskaan tullut.Alkuperäinen kirjoittaja no:Ennen maailmanloppua 2012 on ennustettu tulevaksi pahoja luonnon katastrofeja ja nyt niitä onalkanut tulemaan..
Mutta jos ei ole lukenut, niin ei mene, vai?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:NäinAlkuperäinen kirjoittaja ***:Jos on vähääkään lukenut Raamattua, niin näinhän se menee! Ja tää on vasta alkusoittoa...
Tai sit voisi lukea vaikkapa lukion maantiedon oppikirjaaAlkuperäinen kirjoittaja Hei:NäinAlkuperäinen kirjoittaja ***:Jos on vähääkään lukenut Raamattua, niin näinhän se menee! Ja tää on vasta alkusoittoa...
Eikös Nostradamus ennustanut sen vuoden 1999 maailmanlopun?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:NostredamusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka näin ennustaa?Alkuperäinen kirjoittaja no:Olisko ollut 21.12.2012. Joku varmaan muistaa paremmin??Alkuperäinen kirjoittaja ..:Minä päivänä vuonna 2012 maailmanloppu tulee? Tai jos et tiedä päivämäärää, niin tulethan sitten 2013 vuoden ensimmäisenä päivänä selittämään mikä meni pieleen kun maailmanloppua ei taaskaan tullut.Alkuperäinen kirjoittaja no:Ennen maailmanloppua 2012 on ennustettu tulevaksi pahoja luonnon katastrofeja ja nyt niitä onalkanut tulemaan..
Niin ja 100v sitten ei ollut liikaa tiedonkulkua jolla hajottaa päätään. Kun tieto oli perillä, tapahtuma oli jo ohi. Nyt voidaan mässätä koko tapahtuma-aika.Alkuperäinen kirjoittaja se joku:En juurikaan seuraa uutisia, kun mä oon aatellut että kyllä se elämä rullaa siltikkin, vaikka jossain sortuisi, järisisi, purkautuisi tai jotkut sotisi. Ihmiset itse ovat luoneet keinotodellisen maailman, jolla ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. Nöin kärjistäen. Tosin 100 vuotta sitten olisi varmaan ollut helpompaa, jos vaikka olisi sattunut yhtä paljon luonnonmullistuksia kuin nyt, koska useimmilla olisi ollut omaa maata mistää yrittää nyhtää elantonsa.
näitä vaan sattuu pitemmällä aikavälillä kun 10 v ja edellisellä kerralla ei välttämättä ole edes ollut mitään systeemiä tiedottaa näistä koko maapallolle. ei edes sähköä eikä sanomalehtiä keksitty vielä..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toki ovat, mutta joskus aiemmin luonnonmullistuksia oli mun mielestä jossain päin maailmaa ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Nyt alkaa olla kerran kuukaudessa ja jopa kerran tai useammin viikossa. Voi tosin olla syynä sekin, että nyt uutisoidaan pienemmistäkin asioista voimakkaammin kuin 10 vuotta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maanjäristykset on luonnollinen tapahtuma ja ainahan niitä on ollut.
Lisäys: siis varmasti niitä luonnonmullistuksia oli enemmänkin, muttae i Suomessa tällä tavalla uutisoitu kuin nyt.
Nekin kyllä, Mayoilla, Nostradamuksella ja monilla muilla ennustukset ovat menneet erittäin lähekkäin toisiaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:MayatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka näin ennustaa?