Onko lorealin ihonhoitotuotteet hyviä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naamanpuhdistus aineet ihan ok, voiteet huonoja ja meikeistä halvemmat täyttä sontaa ja osa kalleimmista ihan hyviä.
Mutta kokeile, se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi sulle. :)
 

Yhteistyössä