alle 25 vuotiaalle?
Lähinnä kuorintaa normaalille iholle ja jotain tummia silmänalusia vaalentavaa ajattelin. Niin samean ja elottoman näköinen iho. Oonhan sitä tupakkaa tullu poltettua 3 vuotta elämästä mutta ei mun näin haahkan näkönen pitäis olla. Ja mitä ne väittää muka et raskaana ollessa iho hehkuu...murr.
Nettiapteekista aattelin tilailla kun ihan hyviä kokemuksia siitä. Ja olis semmonen 50 varaa tuhlata ittensä.
Lähinnä kuorintaa normaalille iholle ja jotain tummia silmänalusia vaalentavaa ajattelin. Niin samean ja elottoman näköinen iho. Oonhan sitä tupakkaa tullu poltettua 3 vuotta elämästä mutta ei mun näin haahkan näkönen pitäis olla. Ja mitä ne väittää muka et raskaana ollessa iho hehkuu...murr.
Nettiapteekista aattelin tilailla kun ihan hyviä kokemuksia siitä. Ja olis semmonen 50 varaa tuhlata ittensä.