Onko lippiksen käyttäminen pois muodista? Siis naisella/äidillä.

  • Viestiketjun aloittaja Lena
  • Ensimmäinen viesti
Lena
Kun itse käytän jatkuvasti pihalla ulkoillessa, muuten palan päästä. Ja pukeudun silloin aina sporttisesti. Eli en käytä lippistä kukkamekon kanssa:) Vaan esim. puuvillaiset ulkoiluhousut, t-paita, ponnari, lenkkarit.

Yks tuttu kommentoi minut nähdessään että onpas sulla amerikkalainen muoti. En sitten tiedä mitä sillä tarkoitti??? :O
 
äiti
No, jos ei ole muotia niin kokeile aloittaa sellainen muotivillitys.

Ihan aikuisten oikeesti; onks väliä jos mukavalta tuntuu.

t.nimimerkki
"etsi tänään epätoivoisesti lippalakkia jonka olisi Korkeasaaren reissulle päähänsä laittanut"
 
laapis
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
No, jos ei ole muotia niin kokeile aloittaa sellainen muotivillitys.

Ihan aikuisten oikeesti; onks väliä jos mukavalta tuntuu.

t.nimimerkki
"etsi tänään epätoivoisesti lippalakkia jonka olisi Korkeasaaren reissulle päähänsä laittanut"
Olisit ostanut sieltä sellasen puna valkosen lippiksen jossa lukee Korkeasaari...
 
Ihan sama onko muodissa... Itellä oli tänään puistossa lasten osastolta ostettu musta pääkallolippa. :kieh: Se on ihan hieno, toinen vaihtoehto ois sininen Nokia. Sitä voin käyttää mökillä. :D
 
ihan ok
En käytä lippistä koskaan mut en myöskään kato mitenkään oudoksuen naista joka käyttää lippistä! ..just jos muutenki sporttisesti pukeutunut ..mut ÄLKÄÄ koskaan mitään AURINKOLIPPAA käyttäkö ..se on yhtä paha virhe ku ne tennissukat sandaaleissa!!! ..aivan kamala!!!
 
ihan ok
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
ei kai sitä muodin mukaan tarvii pukeutuu =)
mullakin ollu nyt auringonpaahteelta päätä suojaamassa huivi :D

Joo siis mun mielestä kans huivi on jopa nättikin (joillaki) ..jos ei oo puettu silleen mummutyyliin et se solmu tulee tohon eteen leuan alle :D
..mut todellaki suojatkaa päätänne tällasilla helleaurinkokeleillä! Kurjaa saada auringonpistos t. kokemusta on
 
Parikin lippistä on käytössä ja lierihattu. Täällä takahikiällä korkeintaan naapurin lehmät saa järkytyksen kun mä hillun lippis päässä pihalla. Suurempia sydämmentykytyksiä saattaa aiheuttaa mun kukkapenkin siivous farkut jota aika anteliaasti paljastavat ahteriin asettuneen selluliitin määrän.
 
siis
Siis pakkohan tuolla helteissä on itsekin käyttää jotain päähinettä, kun lasten kanssa tunti tolkulla ulkoilee. Mut kun vaihtoehdot on se lippis, huivi tai jokin hassu lierihattu, niin revi niistä sitten. Kaikkihan ne on vähän hassuja, ainakin minun päässäni.
 
Briitu
Kyllä lippis voi olla ihan muodikas, riippuu mihin sen yhdistät. Ja nythän on sellaisia hieman kantikkaampia malleja ollut paljon tarjolla, kuin aivan perinteisen mallisia. Mä tykkään lippiksistä :)
 

Yhteistyössä