onko liian tylyä katkasta lasten ja isän välit...

  • Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti
väsy
koska ei suostu lapsia ottamaan luokseen,vaan käy sillon kun huvittaa kahvilla meillä lapsia katsomassa.minä olen aivan loppu,en jaksa kahden pienen kanssa,olen asiasta lasten isälle sanonut että tarvin sitä todella että ottas joskus että minulla olisi omaa aikaa,mutta ei..ilmoitin sitten että jos ei jonkunnäköstä "normaalia"systeemiä(joka toinen vloppu tai edes yksi päivä)rupee onnistuun ni ei tarvi sitten olla enään ollenkaan...
 
Josko vaan antaisit asian mennä omalla painollaan ja järjestäsit lapsille hoitoa säännöllisesti kummilassa/mummolassa/tätilässä. Voihan olla että isä havahtuisi kun ei voikaan tulla teille koska hyvänsä. :hug:
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Josko vaan antaisit asian mennä omalla painollaan ja järjestäsit lapsille hoitoa säännöllisesti kummilassa/mummolassa/tätilässä. Voihan olla että isä havahtuisi kun ei voikaan tulla teille koska hyvänsä. :hug:
peesaan..en todella lähtis katkaisemaan välejä lasten isään.
 
vieras
Mä kyllä pitäisin viimesenä keinona välien katkasua. Jos lapset on pieniä, isä ei välttämättä osaa olla niiden kanssa, mutta kunhan kasvavat, voi tilanne muuttua, jos välit vielä on. Katkastuja välejä on vaikeampi alkaa rakentamaan uudestaan.

Mä en aina edes pystyny moi sanoon esikoisen isälle ja tapaamiset sovittiin välillä kolmannen osapuolen kanssa, mutta pidin tärkeimpänä, että lapsella ja isällä yhteys säilyy. Nyt kun poika alkaa oleen teini-ikäinen, voi itse päättää näkeekö isäänsä ja koska näkee. Raskasta oli se "alkuaika", mutta lapsen takia kannatti!

Voimia!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Ei ole vain "tylyä" vaan väärin.
..mun pitäs sitten vaan hyväksyä se että käy täällä kahvin juomassa sillon ku sattuu huvittaan,ottamatta mitään vastuuta...ei sekään loputtomiin onnistu että täällä ex istuu kahvilla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Ei ole vain "tylyä" vaan väärin.
..mun pitäs sitten vaan hyväksyä se että käy täällä kahvin juomassa sillon ku sattuu huvittaan,ottamatta mitään vastuuta...ei sekään loputtomiin onnistu että täällä ex istuu kahvilla..
Mutta välien katkaiseminen on aika radikaali keino, eikös??? Mietipäs nyt itsekin...
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis sitä tässä nyt tarkoitin kun en halua että meillä juostaan,mutta kolmatta vaihtoehtoo ei ole..
no itsehän sanoit että juoksee silloin tällöin..miten se haittaa jos LASTESI isä käy silloin tällöin kahvilla jos hetki on LAPSILLESI kuitenkin tärkeä.
 
No teille sinun ei ole pakko päästää. Isä voi halutessaan järjestää tapaamisen jos kiinnostaa. Ei se ole mitään isyyttä että käydään silloin tällöin, kun itteensä huvittaa.
Jos sopimuksessa on tietyt tapaamisajat niin niistä pidetään kiinni.
Sinuna hommaisin tukiperheen että saat lapsista vapaata, laita heti hakemus vetämään.
Näitä tällaisia "isiä" on jotka haluaa nähdä lapsia vain silloin kun itseä sattuu huvittamaan, eikä lasten pettymyksistä välitetä ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No teille sinun ei ole pakko päästää. Isä voi halutessaan järjestää tapaamisen jos kiinnostaa. Ei se ole mitään isyyttä että käydään silloin tällöin, kun itteensä huvittaa.
Jos sopimuksessa on tietyt tapaamisajat niin niistä pidetään kiinni.
Sinuna hommaisin tukiperheen että saat lapsista vapaata, laita heti hakemus vetämään.
Näitä tällaisia "isiä" on jotka haluaa nähdä lapsia vain silloin kun itseä sattuu huvittamaan, eikä lasten pettymyksistä välitetä ollenkaan.
Aamen.

 
Kerttu-Kyllikki
No, mä antaisin tavata niinä päivinä, jotka sopimuksessa lukee. Menköön lasten kanssa vaikka kahvilaan, jos ei kotiinsa voi viedä. (Jos välit olis kovin tulehtuneet, niin ei todellakaan mun kotona lapsia tapais. ) Muina aikoina järjestäisin itselleni vapaa-aikaa lastenvahdin, isovanhempien tms. avulla.
 
sockervadd-
riippuu vähän, minkä ikäiset lapset? miksi ei halua ottaa luokseen?

jos on kunnollinen mies/isä (ei ole väkivaltainen juoppo) ja on kuitenkin kiinnostunut lapsistaan (käy teillä silloin tällöin) niin minusta on tylyä - ihan lasten puolesta, sillä se on heidän isi.
 
Ei kai sinun ole pako ex:n kanssa kahvitella? Teet omia hommiasi tai puet lapsille ulkovaatteet päälle ja kehotat isää lasten kanssa ulos. Jos ei isä lähde lasten kanssa, on sitten sinun lähdettävä, mutta ainakin kaffittelutilanne on ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis sitä tässä nyt tarkoitin kun en halua että meillä juostaan,mutta kolmatta vaihtoehtoo ei ole..
no itsehän sanoit että juoksee silloin tällöin..miten se haittaa jos LASTESI isä käy silloin tällöin kahvilla jos hetki on LAPSILLESI kuitenkin tärkeä.
Mistä sinä heti päättelit että hetki on lapsille tärkeä? Minä sain kuvan että mies käy kahvilla ja sitten lähtee menemään. Kyllä äidin tulee voida jatkaa elämää ja siihen ei kuulu exän vierailut kodissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
millon mitäkin selityksiä!ja tällä välien katkasulla yritän havahduttaa tän ihmisen...

Voin kuule ihan kokemuksesta sanoa, että ei tule auttamaan.. Meillä meni pitkän aikaa, että ex ottaa ilan jumalattomia tappeluita lapset joka2 vkl, ensimmäiset vuodet oli ihan uskomatonta paskaa, puolin ja toisin.
 
vieras
ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
mietin vaan miltähän tulevaisuudessa näyttää kun isukki käy kylässä silloin kun hyvittää ja äidillä on uusi ukko!? mitähän lapsukaiset rupeavat miettimään!? onko äiti lutka vai huora!?
parempi sitten katkaista välit. jos ei välitä lapseista niin painukoon hittoon. sanon minä...
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis sitä tässä nyt tarkoitin kun en halua että meillä juostaan,mutta kolmatta vaihtoehtoo ei ole..
no itsehän sanoit että juoksee silloin tällöin..miten se haittaa jos LASTESI isä käy silloin tällöin kahvilla jos hetki on LAPSILLESI kuitenkin tärkeä.
Mistä sinä heti päättelit että hetki on lapsille tärkeä? Minä sain kuvan että mies käy kahvilla ja sitten lähtee menemään. Kyllä äidin tulee voida jatkaa elämää ja siihen ei kuulu exän vierailut kodissa.
luitko yhtään..kirjoitin JOS hetki on kuitenkin lapsillesi tärkeä..en siis sanonut että tiedän sen olevan
 

Yhteistyössä