F
Fleur de la Cour
Vieras
Kutsun vanhempani syömään ja juhlimaan samalla tyttäreni nimipäivät. Ajattelin tarjota kanttarellikeittoa, punaviinipossupataa ja bataattimuusia sekä paahtovanukasta. Pääruuan lisäkkeenä joku raikas vihreä salaatti. Onko tuossa jo kovin tuhti määrä ruokaa? Keitänkö jälkkärin kanssa jo kahvit vai voiko kahvit vielä tarjota erikseen ja tehdä suklaakakkua, koska tyttöni pitää niin suklaakakusta?..