Onko liian mauton vai liian kaunis vartalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
must vatsalihakset on naisella ok mut muskelit ja hirveet käsilihakset on..niin hirveitä! Ja reidet voi olla myös voimakkaan näköset mutta sit ku lihakset alkaa suurentaa niitä hirveesti niin menee miehekkään oloiseksi eikä näytä mekon alta kivalta jos pilkistää miehen jalat. Musta sirot pohkeet on kumminki kauniit... Niin ja joku puhu terveen näkösestä. Noihin isoihin lihaksiin on syöty kuule niin paljon hormoonia ja kuntojuomia niin paljon että on terveys kaukana. harva saa oikeesti pelkällä kuntoilulla tommoset "kilpailukykyiset" fitness lihakset vaikka jotain muuta yrittäis väittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hemppu.:
et koskaan. Jos osaa käsitellä kuvia hyvin niin saatetaan saada sulle tollanen vartalo.

Sähän olet todella kannustava! :D Miksi sä kuvittelet ettei tuollainen kroppa voisi olla mahdollinen?

No esim. tuo jamienvaimikänytolikaan tuo blondi, joka tuossa alusvaatteisillan keimailee, on aivan photoshopattu. Tuollaista sametti-ihoa ei ole kellään.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hemppu.:
et koskaan. Jos osaa käsitellä kuvia hyvin niin saatetaan saada sulle tollanen vartalo.

Sähän olet todella kannustava! :D Miksi sä kuvittelet ettei tuollainen kroppa voisi olla mahdollinen?

No esim. tuo jamienvaimikänytolikaan tuo blondi, joka tuossa alusvaatteisillan keimailee, on aivan photoshopattu. Tuollaista sametti-ihoa ei ole kellään.

No siinä asiassa olet aivan oikeassa!

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Mielipiteet kullakin, mutta minun mielestä:
Naiset naisina, miehet miehinä.
Tuollainen timmi nainen on mies.

Ai nuoko miehiä? No ei kyllä, minusta nuo on vielä vain timmejä naisia. Ai niin, mut ku naisella pitää olla"jotain mistä ottaa kii! ja niitä "muotoja", suomeksi läskiä.

No ei. En pidä läskeistä. Naisten kuuluu olla pieniä ja siroja. Ei tuollaisia lihaskimppuja tekotisseillä. :x

Peesi tähän..

Seitsemän lasta synnyttäneen alle 40 vuotiaana mun lantio on yhtä levee kuin noiden hartiat. Ihan turha kuvitella saavansa tollasta vartaloa.

http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935

Ei oo miehet katsellut vuosikausiin enää.

Alkuperäinen kirjoittaja maija.:
Seitsemän lasta synnyttäneen alle 40 vuotiaana mun lantio on yhtä levee kuin noiden hartiat. Ihan turha kuvitella saavansa tollasta vartaloa.

http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935

Ei oo miehet katsellut vuosikausiin enää.

Yksi hyvä syy lisää olla lisääntymättä hallitsemattomasti..

mulla taas on perse ku leivinuuni. siitä ei rasva lähe kulumallakaan. Siitä on imetty pois ja leikattu, mutta ei niin ei. Silikoonirinnat mulla sentään on ja olla mollottaa tuossa.