H
hmph
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neea.:kertokaa mulle mitä pitää tehdä jos haluaa tuollaiseksi!!
Toisilla se on geeneissä ja toiset joutuvat käyttämään kirurgiaa ja nappuloita/injektioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neea.:kertokaa mulle mitä pitää tehdä jos haluaa tuollaiseksi!!
Alkuperäinen kirjoittaja muut ei olleet makuuni:Jamie Easoniksi ryhtyisin kiljuen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hemppu.:et koskaan. Jos osaa käsitellä kuvia hyvin niin saatetaan saada sulle tollanen vartalo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemppu.:et koskaan. Jos osaa käsitellä kuvia hyvin niin saatetaan saada sulle tollanen vartalo.
Sähän olet todella kannustava!Miksi sä kuvittelet ettei tuollainen kroppa voisi olla mahdollinen?
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemppu.:et koskaan. Jos osaa käsitellä kuvia hyvin niin saatetaan saada sulle tollanen vartalo.
Sähän olet todella kannustava!Miksi sä kuvittelet ettei tuollainen kroppa voisi olla mahdollinen?
No esim. tuo jamienvaimikänytolikaan tuo blondi, joka tuossa alusvaatteisillan keimailee, on aivan photoshopattu. Tuollaista sametti-ihoa ei ole kellään.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Mielipiteet kullakin, mutta minun mielestä:
Naiset naisina, miehet miehinä.
Tuollainen timmi nainen on mies.
Ai nuoko miehiä? No ei kyllä, minusta nuo on vielä vain timmejä naisia. Ai niin, mut ku naisella pitää olla"jotain mistä ottaa kii! ja niitä "muotoja", suomeksi läskiä.
No ei. En pidä läskeistä. Naisten kuuluu olla pieniä ja siroja. Ei tuollaisia lihaskimppuja tekotisseillä. :x
Alkuperäinen kirjoittaja maija.:Seitsemän lasta synnyttäneen alle 40 vuotiaana mun lantio on yhtä levee kuin noiden hartiat. Ihan turha kuvitella saavansa tollasta vartaloa.
http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935
Ei oo miehet katsellut vuosikausiin enää.