Onko liian mauton vai liian kaunis vartalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja kydsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mielipiteet kullakin, mutta minun mielestä:
Naiset naisina, miehet miehinä.
Tuollainen timmi nainen on mies.

Ai nuoko miehiä? No ei kyllä, minusta nuo on vielä vain timmejä naisia. Ai niin, mut ku naisella pitää olla"jotain mistä ottaa kii! ja niitä "muotoja", suomeksi läskiä.

No ei. En pidä läskeistä. Naisten kuuluu olla pieniä ja siroja. Ei tuollaisia lihaskimppuja tekotisseillä. :x

Oliko se ihan ekassa videossa oleva nainen mielestäsi miehekäs lihaskimppu?
Sillä on tekorinnat

niin, sopii sille mielestäni? Onko vartalo muuten mielestäsi liian lihaksikas?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja muut ei olleet makuuni:
Jamie Easoniksi ryhtyisin kiljuen!!!

Samaa mieltä! Samoin se joku (jonka nimeä en muista) joka oli saanu kritiikkiä että ei ole Fitness, ni joo, samaa mieltä. Mulle kelpais kyllä, ja LUOJAN KIITOS se ei ollu ainakaan niissä parissa kuvassa menny pilaamaan kroppaansa liialla treenillä!

Anu Kiiveri?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi voi kun naisen pitää olla siro ja pieni. Kaikista naisista kun ei siihen ole, vaikka olisi kuinka lihakseton ja laiha :D Muhun tekee valtavan vaikutuksen tuo vihreätoppinen nainen. Itse en haluaisi niin iso habaa, mutta muuten todella kaunis nainen.

Taas lähdettiin mielipideasioissa soitellen sotaan.

Ne jotka ei ole pieniä ja siroja, ei miellytä minun silmää. THats it!

Miltä sinusta tuntuisi kun koko maailma olisi sitä mieltä, että naisen täytyy olla pieni ja siro ja itse sattuisit olemaan pitkä ja romuluinen? Visertele sinä säveliäsi pienestä ja sirosta ihan rauhassa. Minä melodisoin erilaisten naiskauneuksien puolesta :D

Ai nuoko miehiä? No ei kyllä, minusta nuo on vielä vain timmejä naisia. Ai niin, mut ku naisella pitää olla"jotain mistä ottaa kii! ja niitä "muotoja", suomeksi läskiä.

Tuota, muodokas ei välttämättä todellakaan ole sama kuin läski. Mutta tuollainen lihasmassa ON miehekästä.

Oi KYLLÄ!

Tässä ei varmasti ole grammaakaan liikaa läskiä, mutta ON kurveja ja ON naisellinen... http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2869476/Bigger-girls-are-simply-the-bust.html#ixzz0gcjICDrL Mulle kelpais. :whistle: :p

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja muut ei olleet makuuni:
Jamie Easoniksi ryhtyisin kiljuen!!!

Samaa mieltä! Samoin se joku (jonka nimeä en muista) joka oli saanu kritiikkiä että ei ole Fitness, ni joo, samaa mieltä. Mulle kelpais kyllä, ja LUOJAN KIITOS se ei ollu ainakaan niissä parissa kuvassa menny pilaamaan kroppaansa liialla treenillä!

Anu Kiiveri?

Just se!

Tuota, muodokas ei välttämättä todellakaan ole sama kuin läski. Mutta tuollainen lihasmassa ON miehekästä.

Oi KYLLÄ!

Tässä ei varmasti ole grammaakaan liikaa läskiä, mutta ON kurveja ja ON naisellinen... http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2869476/Bigger-girls-are-simply-the-bust.html#ixzz0gcjICDrL Mulle kelpais. :whistle: :p

Noi oli naisia isolla n:llä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kati.:
Kattokaas heidi trailer tuosta niin näette täydellisen vartalon.

http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935&start=20

Tuossahan noi lihakset näyttääkin sopusuhtasemmilta, kuin niissä viimesissä kuvissa. Jaloissa on vielä omaan makuun liikaa lihasta ja muutama muukin lihas saisi olla pienempi. Mutta videon kunnossa alkaa tyttö olemaan jo lähempänä omaa ihannetta.
Kuvat herättää motivaatiota ja täytyykin aloittaa salilla käyminen taas vuoden tauon jälkeen. :D

http://www.topsexywomen.com/image-files/jamie-eason-picture-9.jpg

Tuon ottaisin milloin tahansa. Muut aika ällöttävän oloisia. Varsinkin kun iso osa noista vartaloista on treenattu tuohon kuntoon steroidien ym. aineiden avulla.

http://www.topsexywomen.com/image-files/jamie-eason-picture-9.jpg

Tuon ottaisin milloin tahansa. Muut aika ällöttävän oloisia. Varsinkin kun iso osa noista vartaloista on treenattu tuohon kuntoon steroidien ym. aineiden avulla.

Tajuatteko te, että tuossa kuvassa Jamiella on myös rasvaa niiden lihastensa päällä. Jos hän laihduttaisi itsensä samaan kuntoon kuin suurin osa noista muista kuvista olisi hänen vastaaotto aivan erilainen.