Onko liian aikasta ottaa 1v 7kk vaippa pois???????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Moi, eli poika pissaa pottaan satunnaisesti, mutta tulee aina ilmoittamaan kun vaippa märkä. Niin miettisin että olisko liian aikasta kokeilla vaipattomuutta vai odotanko suosiolla kesää....

Voihan sitä kokeilla. Meillä tyttö rupes ton ikäisenä menemään itse potalle kun oli hätä. Otti vaan housuvaipan alas ja sitten taas takas. Melko pian sitten luovuttiinkin vaipasta. Kokeile, mutta jos ilmottaa vasta kun vaippa märkä, voipi olla että vielä on vähän opettelemista.

Voihan sitä kokeilla. Meillä tyttö rupes ton ikäisenä menemään itse potalle kun oli hätä. Otti vaan housuvaipan alas ja sitten taas takas. Melko pian sitten luovuttiinkin vaipasta. Kokeile, mutta jos ilmottaa vasta kun vaippa märkä, voipi olla että vielä on vähän opettelemista.

Meilläkin tyttö osasi mennä itse potalla tuon ikäisenä, Tai tuli kertomaan mulle, että nyt potalle :D ja sitten yhdessä mentiin.
Mä olin jo myynyt kaikki vaipatkin pois kun tyttö oli tuon ikäinen.

Tyttö oli yökuiva 1,5 vuotiaana ja päiväkuiva hoidossa 2 vuotiaana. Kotona jätettiin vaippa silloin 1,5 vuotiaana pois, mutta hoidossa ja ulkona haluttiin varmistaa kuivuus, mukavuus ja helppous. Pojilla voi olla myöhäisempää, mutta aina kannattaa kokeilla. Herkkyyskausi taitaa olla teillä nyt, se on otollinen aika yrittää vaipattomuutta.

Yhteistyössä