Onko lihaville nättejä vaatteita? Mistä niitä saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskit on pysyvää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joillekin sopii olla vähän pyöreämpi. Kaikki laihatkaan ei ole nättejä vaikka kuinka vaatteilla yrittäisivät laittaa... Minua ei stressaa jos joku on lihavampi. Enkä muuten itse ole lihava vaan normaalipainon rajoilla ja tyytyväinen ulkonäkööni.

Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Laihduta, sitten ainakin löytyy nättejä vaatteita.

Ai niinku nyt täksi kesäksi semmoset 50 kiloa vaikka? Kerrotko vielä, miten se tapahtuu? =)

Itsehillinnän parantamisella ja liikunnan lisäämisellä.

Ei ehkä tulevaksi kesäksi, mutta seuraavaksi...

Mä olen aina löytänyt Lindexin Generous-mallistosta ne itselleni kaikkein sopivimmat. Paljon olen muitakin liikkeitä kiertänyt ja noita XL-kauppojakin testannut, mut aina vaan tuntuu et Lindexiltä löydän ne kivoimmat/sopivimmat. En tiedä onko vaatteet nyt niin laadukkaita, mut varsinkin alaosien mallit ja mitoitus sopivat mun kropalle ja ovat kivan näköisiä. Eilenkin tein Lindexillä löytöjä ja sain parikin kivaa capri-tunikakokonaisuutta kesäksi.

Jaa - rumat ne vaatteilla koreilee... :saint: ...Vissiin se on semmonen ajatusmaailma nykyään voitolla, että isot ihmiset eivät saa olla nättejä/kauniita/silmää miellyttäviä millään muotoa... :snotty: . Tuurillaan saattaa jostain löytää jotakin... :ashamed:

Miksi näihin ketjuihin aina jotkut neropatit tulevat hokemaan 'laihduta', kun joku lihava kyselee sitä, että mistä löytää kivannäköisiä vaatteita? En vaan tajua.

Tarviiko lihavat mitään vaatteita tai jos tarvii jotain laittaa päälle niin eikö lakanasta tule ihan hyvä kun leikkaa pää-aukon lakanan keskelle ja ompelee lakanan reunukset yhteen että tulee ns.hiat käsille.

Seppälässä on kivoja vaatteita. Itse laihdutin 15 kg, 10 kg ois vielä ylimäärästä, en halua ihan laihaksi, näin on hyvä. Tunnen itseni seksikkääksi näin. Ei sellaset luuviulu tissittömät oo mistään kotosin.

Mä olen laihduttanut 16 kiloa ja tuntuu sieltä että lihavampana löysin vaatteita paljon helpommin. Joka kaupassa on kaikenmaailman isojen tyttöjen mallistoja mutta koossa 40-42 olen jonkunlainen väliinputoaja :(
Ja samaa mieltä kuin hih, naisen kuuluu olla hiukan muodokas. Mä olenkin tyytyväinen kroppaani just nyt kun olen saavuttanut normaalipainon.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Seppälän Great Girls mallistoa taas mainostan, siitä olen itsekin nättejä vaatteita löytänyt :)

Meikä, kokoa 42 tai 44 yleensä käyttävä, meni ostamaan kyseisestä mallistosta paidan kokoa 38 ja ai herran jestas se oli iso... Täytyy sanoa että itsetunto koheni hetkeks kun koko 38 oli liian iso :D Mutta meille puoli-isoille ei ole oikein mitään kivaa koskaan missään...

On unelmien täyttymys kun saa napattua mukaan vähän rehevämmän naisen itselleen baarista tai mistä saakin jos saa, laihat ei ole oikein mielekkäitä kumppaneita, onkohan se joku fetissi tai jotain kun tykkää isommista naisista?

Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen mies 38V.:
On unelmien täyttymys kun saa napattua mukaan vähän rehevämmän naisen itselleen baarista tai mistä saakin jos saa, laihat ei ole oikein mielekkäitä kumppaneita, onkohan se joku fetissi tai jotain kun tykkää isommista naisista?

on se, mun miehellä on sama :p tai siis tykkää minusta, isosta naisesta =)

Palstan mukaan ylipainoosilla ei tarvitte olla vaatteita, varsinkaan nättejä sellaasia. Säkki tms. saa riittää sen aikaa kunnes pääsee normipainoon.

Onneksi ne kilot saa aina pois, mutta ihmisten tyhmyydelle ei voida ikinä mitään... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Palstan mukaan ylipainoosilla ei tarvitte olla vaatteita, varsinkaan nättejä sellaasia. Säkki tms. saa riittää sen aikaa kunnes pääsee normipainoon.

Onneksi ne kilot saa aina pois, mutta ihmisten tyhmyydelle ei voida ikinä mitään... :whistle:

Harava puhhuu asiaa :D
Aika moni nykyään on normivaatekokoa isompi, joten kaikki mars vain lakana kauppaan... ;)

Yhteistyössä