onko lesbopareilla oikeus hedelmöityshoitoihin?

haluan kuulla teidän mielipiteenne asiasta, se kun on lain mukaan sallittua.
minun mielestä asia ok, niin kauan kun tyttöjen motiivit ovat hyvät ja oikeat, eikä (niin lesbojen kuin heteroidenkaan) hedelmöitys mene niin kuin amerikoissa, eli saa valita tyttö/poika, vaalea/tumma, siniset/ruskat silmät tms. lapsi on lapsi ja arvokas ulkonäköön tai sukupuoleen katsomatta!!!
 
mun mielestä on huono juttu, että tässäkin mennään luonnottomaan suuntaan. nainen ja mies on suunniteltu saamaan lapsia, ei naisparit ja miesparit. mutta tällaiseksi se menee, kun kaikilla muka pitää olla oikeus saada haluamansa...
 
Tottakai! Miksei suuntautumisensa takia olis samoja oikeuksia kuin kellä tahansa muullakin. Ihmetyttää, kun jotkut ovat sitä vastaan, että lesbo- ja homoparit saisivat lapsia. Ei se tarkoita että lapsi jäisi jostakin paitsi, jos hänellä olisi kaksi äitiä, eikä isää ollenkaan :)

Kysymys tätä vastustaville ja ei-puolestapuhujille: Mikä on se suurin syy, miksei lesbo- ja homoparit saisi yrittää keinohedelmöityksellä lapsia?
 
Hei harmaa!!
Mä en voi uskoa, että vielä nykypäivänä törmää tälläiseen idioottimaisuuteen ja ahdasmielisyyteen...
"mutta tällaiseksi se menee, kun kaikilla muka pitää olla oikeus saada haluamansa... "Millä perusteellä sinä mielestäsi olet parempi ihminen tai oikeutettu parempaan elämään kuin esimerkiksi seksuaaliset vähemmistöt?Sekö tekee sinusta paremman äidin kun olet hetero?Mä en tiedä sanooko sellainen sana sulle mitään kuin tasa-arvo, mutta jos et ole kuullu niin se tarkoittaa kaikkien yhtäläisiä oikeuksia ikään, sukupuoleen, seksuaalisen suuntautumiseen, uskontoon tms. katsomatta.Olisiko sun mielestä tervettä, että sinulle ei annettaisi hedelmöityshoitoja esimerkiksi ihan vain sen takia sinulla on tumma tukka tai esimerkiksi silmälasit?
 

Yhteistyössä