Onko Lazy Town IN Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis tytöt tykkää Stephaniesta ja pojan Sportacuksesta? Ajattelin, että onko ihan tyhmää ostaa Lazy town lahjoja suomalaisille lapsille, jos he eivät kuitenkaan niistä tykkää/ymmärrä mitään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se englanninkielinen ja suomeksi tekstitykset vai kokonaan dubattu? Jotenkin terä katoaa, kun kieltä ei ymmärrä.
suomeks puhuttu.
No en mä sitten ihmettele, ettei tykätä. Onko ne laulutkin siis laulettu suomeksi?

Tuleeko sitä vielä Suomessa?

Meillä pojat tykkää! ;)
Ikää 3 vuotta!
Kuten myös pikku einsteineista, se tulee usein myös englanniksi, ja kivasti ovat pojat oppineet englannin kielisiä sanoja! :)
Ja ei, ei täällä koko ajan olla television äärellä! ;)

No en mä sitten ihmettele, ettei tykätä. Onko ne laulutkin siis laulettu suomeksi?

mun mielestä ne on aika laadukkaita dubbauksia, ja biisitkin on ihan siedettäviä. mä en koskaan oo teeveestä nähny, vaan jotain kautta ostettiin dvd:nä.

mun mielestä ei lahjaideana ollenkaan hullumpi. älä ny ainakaa mitn karkkia tms paskaa anna...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:

mun mielestä ne on aika laadukkaita dubbauksia, ja biisitkin on ihan siedettäviä. mä en koskaan oo teeveestä nähny, vaan jotain kautta ostettiin dvd:nä.

mun mielestä ei lahjaideana ollenkaan hullumpi. älä ny ainakaa mitn karkkia tms paskaa anna...
Ne biisit olis kyllä sitte englanniksi, mutta kuinkahan paljon lapsia sellainen haittaa. Mun mielestä siinä cd:ssä on tosi menevää musiikkia :) Ja meidän lapset tanssii sitä ihan hulluna. Kivahan se on, jos saa lapset liikkumaan.

vieras
Se on ihan hirveä ohjelma. Kamala. Onneksi sen teko on tietääkseni loppunut. Ja Stephaniekin näyttää näppyläiseltä teiniltä uusimmissa jaksoissa, kun alussa oli söpö tyttö.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
meidän jätkä5,5v tykkää ihan sikana tost ja leikkii itsekkin olevansa sportacus vai mikä sen hemmon nimi on..
Sportacus on meidänkin jäbän suosikki. Sportacus vaatteet päälle ja musa soimaan. Oi sitä iloa :)

Yhteistyössä