Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ei niinkään merkit mutta tietty laatu kyllä. Siksi esim. ulkoiluvaatteet ja kengät hankin mielummin sellaisina jotka kestävät kosteutta ja kulutusta, niistä sitten sen version mikä eniten silmää miellyttää eli ei suinkaan aina samaa merkkiä.
Muista vaatteista taas meillä on paljon mm h&m:n vaatteita, 3v tyttölle sieltä löytyy usein ne suosikkipaidat jne. Muuten itse tykkään esim. po.p:n vaatteista koska ne olen todennut hyvin kestäviksi ja mukavan tuntuisiksi sekä värit ja kuviet miellyttävät silmääni. Mutta toki jos jostain toisesta merkistä löytyy joku mikä tuntuu kivemmalta niin en ostan sitä po.p:ia vain siksie ttä se on po.p.
joo siis ymmärrän sen että ostetaan kivoja vaatteita, ja toki jos on todennut jonkun merkin vaatteet kestäväksi niin ymmärrettäväähän se on että niitä silloin ostetaan..
mutta se että sitä merkkiä mainostetaan, se mene ohi..
siis jos mä ostan kivan vaatteen ja mainitsen siitä jollekkin, niin kerron ostaneeni kivan vaatteen ja kysyttäessä vastaan että mistä ja paljon maksoi.. mutat sitten taas joillekkin tuntuu olevan tärkeää mainita se merrkki siinä, eli ostin *senjasen* merkkisen vaatteen, oli niin ihana... ja sitä en ymmärrä että miksi se merkki on niin tärkeä että se pitää mainita ekana...