Päiväkodissa jäähy penkkiin ja kuinka usein kuukaudessa tai monta krt esim.viikossa?Ovatko tädit kertoneet syyn minkä vuoksi joutui jäähylle?Poika aloitti tossa joku aika sitten hoidon ja aluksi sairasteli paljon ja hoito lähti ns.alusta,tutustuminen ryhmään jne..Mutta nyt on sitten näitä jäähy istumisia ollut milloin mistäkin syystä...tönimistä ja sen sellaista.Ainakohan meidän poika syypää?Meinaan muistan hoidon alussa tuli täti sanomaan et meijän poika tönäs tyttöä wc.ssä,mutta varmaksi ei nähty tilannetta,ajattelin et p.e.r.k.e.l.e sentään ja niin just mut jotainhan pitää syyttää.Minä siihen että yksinkö teillä näin pienet on wc.ssä keskenään?!!Siihen tarhan täti ei sanonut mitään punastui vaan ja oli nolona.Pojan käytös muuttunut omituisesti,ennen kävimme viikonloppuisin tarhojen pihoilla leikkimässä nyt ei halua mennäkkään tarhan pihaan vaan rupee itkemään mennään pois.Mulla itellä on huono maku muutamaa hoitajaa kohtaan ja muutenkin mitä olen aamuisin hetken nähnyt lapset ovat "oman onnensa nojassa ja akat "ryhmänä pöydän ääressä juoruumassa.Lapsi jos oma tai toisen itkee,eivät tarjoa syliä tai puhu tuntuu itestä tosi kamalalle lähteä töihin kun kukaan ei huomioinut omaani/tai vieraan lasta Onko muilla huonoja kokemuksia päiväkodista ja jos kertokaa ja mainitkaa jos olette ottaneet hoidosta pois tai vaihtaneet paikkaa.